Thursday, January 24, 2013

2013.

Assalamualaikum semuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Aaaaaaaaaaaaaaaaaa rindu sangat dekat blog. Habuk banyaknya. Eh poyo betul mukadimah macam ni.
Sebelum itu saya sebagai pemilik rasmi blog pink-lalala ini ingin mengucapkan SELAMAT TAHUN BARU 2013 & SELAMAT MENYAMBUT MAULIDUR RASUL kepada semua yang membaca blog kesayangan saya ini :)
Errrr boleh lagi kot nak wish happy new year kan? Still in January kot :p KAN?!

So ssup guys ? 2013 dah ni? Apa azam korang?
Aku ni hah ? Umur dah makin menginjak! Bukan merundum...
Perangai tak berubah-ubah..... Mira .. mira..
Eleh umur je ... jiwa muda tau iolssssss
Bila dah masuk angka 20 ni , rasa cam biasa je hahahahahaha takde beza pun
Sebab im still 19 okayyyyyyyyyyyyyyy okbye :p

Yeeeeeee saya adalah salah seorang lepasan STPM 2012.......
Salah seorang yang ada peluang untuk menjadi dugong terlantar di rumah.
Yeeeee saya tak kerja lagi.
Saya ada buat bisnes sendiri sikit-sikit sekarang. Doakan saya ye. Angan-angan saya sangat tinggi.
Nanti bila dah confirm mestilah war-warkan dekat blog hihihi :3 Amin!

Result keluar bulan Mac? Ya Allah takutnya
Fobia.
Itu pasti.

Okay saja nak warm-up kan blog picisan ni dengan entry pendek. Percayalah lepas ni entry mesti panjang meleret. hihihi

Semoga 2013 anda semua sentiasa dihiasi dengan warna warni yang menarik.
Biasalah dalam hidup adakalanya kita gembira, kadang-kadang sedih. Itu lumrah.
Itu semua proses pembelajaran kita di atas dunia ni.
Supaya setiap jiwa yang hidup atas dunia ni tabah dan belajar mencari definisi MANUSIA.

Nafas baru 2013! Saya suka cahaya matahari di pagi hari! Nikmat ! *jerawat ,shuhh shuhh

Till then people!
See ya in the next post ;)

xo,pink

NotaPink: Teruskan atau lepaskan?


2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...