Sunday, March 4, 2012

Langkawi Permata Kedah

Assalamualaikum semuaaaaaaaaa! :)
Hi ! Hoi ! Hey !
Okay stop.

Now is 12.46am ,Ahad.
Aku masih berjaga kerana tidak dapat tidur.
Entah kenapa? Aku pun tak tahu.
Hati ingin mencoret sesuatu di dalam blog.
Marilah kita on kan lappy dan online ! :3
Ngeeeeee

Actually entry ni dah lamaaaaaaaaaaaaaaaaaaa sangattttttttttttttttttttttttt aku simpan jadi draft but tak update sikit lagi je :(
Busy & busy la now .Hihi

Entry yang aku nak update ni berkisarkan tentang Langkawi. Look at my title now ! :p
Okay sambil mendengar lagu Yuna - Terukir di bintang.
Mari kita biarkan jari menari-nari dan sedikit gambar bercerita.

Aku ke Langkawi bersama bakal suamiku...
Ehhhhhhhhhhhhh! HAHAHAHA Ya Allah....
Nahhhhhhhhhhhh i went to Langkawi with my big families :)
Kami beramai-ramai ke Langkawi dengan menaiki kereta api ! :D
Yaaaaa mcm dalam entry ni aku ke Langkawi asyik naik kereta api je :p
Kali ni mungkin lebih meriah sebab ada Aqmal! My lil boo :*
Di Langkawi ,kami tidur di rumah nchek saya ! ;) Thats my uncle.
Agak senanglah kalau holiday di Langkawi sbb dah ada yang boleh bwk jejalan :3
Thanks to nchek & family! :)
Lets pictures tell the stories ......

In ze train ! weeeeeeeeeeee

Ain & Nenek 

Bertuahnya kami sampai awal di feri dan bersenang-lenang.Alhamdulillah

Suka ria bersama lil boo :*

Kenapa perempuan di atas kelihatan semakin pendek atau lemak mula berkuasa? 

2 pasangan sedang asyik bercanda di tepi pantai :p Thats my lil Aqmal * lil Soffea ;)

With my lil boo ! 

Comel sangat rabbit tu ! Nak simpan dalam bag bawak balik KL tapi takut kena tahan kastam pulak . Haih

Yang over 2 perempuan belakang tu je :p Yang depan sibuk bercanda teheee

Masih bermanja dengan rabbit2 tersebut 

Terlebih berani sampai panjat pagar -,-

Masing-masing teruja 

Okay nak tukar posisi kejap :p Hahahaha nampak seperti kasih kpd haiwan tak? :p

Hoorayyyyyyyyyy ,kami dah nak balik KL ni ! ^^

Di Langkawi saya sangat terujaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa kerana





















Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Yes that is ! Ice creammmm yummieess ! And i found the same ice cream in Central Market,KL! Mana tahu korang memang pernah makan ice cream ni ke? Jumpa dkt tempat lain ke kan? Tell me ! :p

Langkawi......... tempat yang indah & bersejarah serta penuh dengan misteri yang kepelbagaian :)
Marilah kita melancong ke Langkawi ! Jom Jom Jom! 
Teheeeee 

Till we meet again! Lalala ~ 
Mari doakan aku rajin mengemaskini blog yang kejap berhabuk kejap bersawang. Eh?!?! :p

Mata dah layu ,tidur lebih indah pada saat saat begini :B
Byeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

xo,pink

NotaPink : Bersihkan hati ,jangan simpan dendam. Tak kemana pun.

2 comments:

wanie_mn said...

aiskrim tu kenapa mcm pelik? haha.
btw, jom join segmen! simple je! ;p

pink said...

wanie : kan! sangat pelik :P hihiii

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...