Tuesday, March 13, 2012

Penyiasat terhebat

Assalamualaikum korang ! Hey bloggers ! Sihat ? Kalau tak sihat makan ubat okay!? ;)

Malam ni mood sangat la baik untuk menaip dan idea untuk ber-blogging mencurah-curah...... hihihi
Tajuk aku nampak cool tak? Hohoho
Yessss aku bersama 2 pembantu aku ,kami telah menjadi penyiasat terhebat yang berjaya ! :3
Siapa 2 pembantu aku itu ? Mereka ialah Aziroh & Anis
Kami siasat apa ? Hewhew itu tidah boleh diberitahu kerana ia sememangnya sulit ! Teramat sulit !
HAHAHAHAHA

Oh selain menyiasat , kami juga meluangkan masa bersama
Yelah sejak menjak terenjak ni mana ada masa untuk bermesra-mesra
Masing masing ada kehidupan untuk ditengokkan
Tapi....
Walau kami jauh ... *jauhlahsangat*
Kami tinggal di negara yang sama walau berlainan negeri
Kami selalu menghantar pesanan mesej untuk memberitahu kami saling merindui
Oh kami memang macam tu , nampak je ganas di luar tapi dalam kami lemah lembut #EH

Sambil-sambil kami menyiasat , kami berkongsi cerita .
Bercerita ttg kehidupan masing-masing
Mengimbas kenangan memori yang kami bina bersama hik hik :')

Nama dia Aziroh. Yang belah kanan dari pandangan kamo kamo semua
Nama dia pelik kan ? Nama membawa kepada keperibadian kan?
Ye saya tahu dia pelik tapi saya sayang dia :*
hihihi
Dia jauh nun di Perlis bersama Ayu sayang
Kamu berdua baik baik ye di sana . Btw goodluck to both my sayangs for ur finals! Fighting !!!!
Kalau dengan minah atas ni , susah nak culik dia keluar sebab dah orang sambar menculik dia terlebih dahulu
Haih tak lama lagi lettew hahahahaha :p

Auchakkkkkkkkkkkkk! Kuchakkkkkkkkkkkkkkk!
Haaaa tu nampak lagi sorang . Nama dia Anis. Dia dah mcm kakak saya walau kami hanya berbeza bulan dan bintang
Dia sama dengan saya amik stpm
Dia ni walau dekat pun jarang2 dapat jumpa dia
Yelah dia busy ,aku busy dah tu  acano?
Takpe telefon bimbit kan ada? Apa gunanya kan?
Saya berharap saya dan dia akan bersama menempuh stpm yang bakal menyerang kami tidak lama lagi
Kami dah dapat amaran dari raksasa stpm supaya bersiap sedia untuk menempuh mereka
Doakan kami berdua berjaya ye ? Tolonglah ye ? Terima kasih sayang awak awak awak
Hihihihi

Sebenarnya hari tu keluar tak dirancang pun dan rancangan menjadi penyiasat pun tak dirancang
Terima kasih wahai pakcik goreng pisang & abang nasi kukus kerana memberi info berguna
Kenang kamu dalam doaku senantiasa.... cewah

Dulu kami ramai ... tapi sekarang hanya tinggal tiga.
Takpelah janji persahabatan yang utuh akan tetap utuh kan? Alhamdulillah

Okay dah mengantuk ni ,nak beradu
Wahai Aziroh & Anis ; Terima kasih sebab sudi menjadi penyiasat bersama-sama saya ye . Muah muah
Wahai pembaca , saya pun sayang awak jugak but no muah muah
Eeeee kenapa gedik sangat ni Mira ?
Lek lek aku kan perempuan.Itu normal
HAHAHHAHAHA

Kbye
xo,pink

NotaPink: Watlek watpeace watchill ! HAHAHAHAHA :p

3 comments:

FR said...

untunglah slalu jumpa kawan2 rapat die ^^
kite nak jumpa pun setahun skali aje, hehe..
awokk tlong lah beli kan pashmina utk kite ^^ pashmina dia lawa lahhh, hek3.

pink said...

fathiahRAIHANA : hihi mana ada untung :P nak ke ?? nnt kite belikan okay ! :D kasi alamat skg ! cepat2 :p hehehe

Anonymous said...

hye... nama saya EL blh sy tahu... korg slalu menyiasat pasal ape ek???? sorry bertny...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...