Sunday, December 16, 2012

Kejutan

Assalamualaikum and hellooooooooo peeps!
Amboi mentang-mentang dah takda apa nak buat kemain ye update blog sana sini, wahai Armira?
Yeaaaaah today i would like to post entry about surprise birthday cake for my fav people.
Ahhh tak kisah ah dah lambat ke apa janji aku nak entry tentang saat itu termaktub dalam blog kesayanganku ini! Heeeeeeeeeeee ;)

Okay lets get started!
Mulanya aku saje bbm ayu khabarkan idea yang bernas lagi comel ini
Then ayu pulak on saja hohoho
So masa 23Nov tu aku & ayu memulakan operasi rahsia kami.
Terkedek berdua ke kedai bahan cake dan kami bingung nak buat cake apa ni..........
So amik je barang2 asas dulu.
Lepas dah beli semua barang, kitorang try call Hariz haaa tup tup Hariz kt rumah so suruh dia siap cepat.
Amik hariz then terus ke rumah aku.
Masa tu plan dah bermula. Hanya aku & ayu yang tau hal sebenar.
Hariz, Eman , Fakhrul ingat cake tu kitorg buat untuk Hafeez sorang sebab bday apes jatuh on 25th Nov.
Padahal kitorg buat untuk diorang la . Senyums's brothers ;)
Ahaaa masa tu Emara pulak tak dapat dihubungi. Call punyak banyak kali langsung dia tak angkat ,bbm beribu-riban tak reply -.-" Rupanya bb dia buat hal hehehe and Emara pulak kat Johor at that time, huhuu
So dari pukul 6pm - 11pm kitorang berusaha buat cake yang comelsssssss
Eman yang baru start cuti sem dari Pahang straight terus ke rumah aku. Yes dengan berbeg-beg dia datang. Tapi bertuah jugak aku dapat tgk acah-acah Aaron ajissssssssssss a.k.a kawan Eman! Aummmmmm!
Plan masih berjalan....... Hariz & Eman semangat kononnya cake tu utk apes sorang :p
Lepas dah siap semua cake comelssss tu ,kitorg pergi makan. Lapar tahap maksimum! Hohoho
Psttt malam tu cake aku & ayu tak tulis nama lagi hehehe *alasan2*

Okayyyyyy plan nak dinner with SENYUM on 24th, so kitorg kumpul petang la. To Bangi we gooooo!
Malam tu emara tak dpt join sbb dia kt Johor. So sadddddd :/
Oh ya ,cake kitorang terletak baik diam-diam kt belakang kete eman. Cantik terletak kot even aku rasa kereta dah huyug hayang hahahaha

Sampai Bangi ,kitorang booked tempat dulu. Rumah kecik kampung comel ada tangga lagi! Haaa best!
Takleh straight makan sebab tunggu ketibaan orang jumpa mak mertua katanya :p
So kitorang merayau la sekitar bdr baru bangi tu.
Okay apa kata biar gambar yang sambung bercerita! Teeeheeeee :B

Meraaaaaaaahhhh!

Yummmmss !


Yess we baked rainbow cake ! Its our 1st time and we did it ! The rainbow cake ! Hi-5 ayu! 

Haaaaa ni masa baru tulis nama keesokkan harinya :3 Masa ni aku & ayu je so dorang taktauuu nama dorang pun ade :p

Masa baru sampai so kita perasankan diri kejap hehehe

Ohhhhh mak kauuuuuuuuu :p LOL

Ihikkksss perasan comel kejap ke memang comel? Okbai 

Heeeeee ayuu ,plan kita superb la kan?! Yayyyyy *hugs*

Sementara menunggu ketibaan Harizzzzzzz :p Budak dua orang ni dah lapar ...

Lantaklah gambar dah tak teratur :p Eh tomyam dia sumpah sedap! Kitorang tambah tau 2kali tau :p

Taraaaaaaaaaaaaaaaa! Comelsssss kan?!! Hehehe masa tengah makan kitorang minta tlg abang kedai tu bawakan naik tmpt kitorg then masa tu la nyanyiiii lagu bday! Hahahaha dorang semangat nyanyi utk apes memula ttbe aku & ayu nyanyi utk dorg semua sekali :') Heeeeeeee sila terharu pls
Part kelakar hariz & eman cakap 'Aku buat cake aku sendiri' , fakhrul pulak 'aku rahsiakan kewujudan cake aku sendiri' hahahahahaha mmg lawak and apes pulak terkedu senyum2 :'D

I love this pic most! Sweet sangat! Anyonyoyoooooo :p See gambar mamat dalam phone tu la Emara! 
Ni masa dah habis makan semua, hahahaha gambar comel konon krik krikkkk 

Okayyyyyyyy lepas makan balik balik balikkkkk tapi dalam hati hasrat semua nak karaoke muahahahaha
So kami singgah kejap karaoke tapi aku & ayu balik awal sikit hehehe
Boleh jadi pulak ayu sleepo rumah aku malam tu.
Balik je manade tidur ,boleh layan borak dengan minah tu sampai 4pagi :p hahahahaha semua cerita keluar eh? Aku rasa tak semua kan ... tak cukup masa hehehe

So itulah kisah kejutan untuk mereka. Hope korang terkejut & gembira dengan kejutan itu.
Sedapkan rainbow cake tu ? Heeeeeeeeeeee ;)

Even kita bertujuh semua tak selalu jumpa...
Tapi hati & kimia kita saling merindui..
Dulu mungkin hari-hari boleh jumpa muka-muka ni, but now semua ada komitmen masing-masing
Semoga persahabatan unik kita tetap kekal hingga selamanya :') Amin!
SENYUM .... :')

Okay peeps ,see u ya!
xo,pink

NotaPink : Aku keliru. Yang mana satu?

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...