Sunday, December 16, 2012

Selamat tinggal

Assalamualaikum awak awak dan awak semua!
Heh still ada pembaca ke blog pink-lalala ini? *lambaitangan*
Whoaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa lamanya saya hilang dari dunia blog.
Hilang tanpa berita ,konon sangat ni :p
Ada je saya membebel dkt twitter doplohpatjam tu :3 Follow me on twitter : @armiraamin
Jap title saya tu saja je mengundang muahahaha
Eh 'saya'? Takpela kemunculan kembali biarlah kita gunakan bahasa yang sopan *kekelipmate*
So whatsuuppppppp guys?!!!!
Korang sihat tak?
Dunia blog makin lama makin sepi. Dulu semua berebut nak update blog kalau boleh 2kali sehari but now? What happened? Since twitter muncul semua makin lama makin lenyap dari dunia blog (termasuk aku sekali)
Eh no noo nooooo saya hilang kejap sebab saya busy dgn dunia stress anddddd i want to tell you guys that.....
I'M DONEEEEEEE WITH STPM2012!!!!! weeeeeeeeeeeeeeeeeeee XD
1year and a half.... Tak lama & tak kejap :)
Soalan STPM 2012 tak susah tak senang tapi actually susah T.T
Ayat nak sedapkan hati kita cakaplah mcm tu kan hehehehe :p
Eh rindunyaaaaa nak taip-taip camniiiii ahhhhhh peluk keyboard lappy!
Lama kot tak berjaga memalam camni menaip apa saja yang tercurah dlm otak ni,
Aku rasa blogger je kot boleh faham kepuasan dia camne hohoho
So hopefully entry comeback aku ni ahhhh poyo gila comeback sangat hahahahhaa ,akan buat aku terus hidup dalam dunia blog ni ;)
Banyak benda nak share dgn korang kot sampai ada yang aku dah lupa.
Takpe lepas ni kita update lagi okay?
Lepas ni saya cuti sembilan bulan before masuk study balik, doakan saya ya :)

Last entry saya 15 April 2012 and today is 16 December 2012 ...
Banyak perkara yang dah berlaku and dapat aku belajar.
Perlahan demi perlahan aku belajar untuk berdiri atas bumi Allah swt ini
Selama ni mungkin kita semua fikir kita dah pandai itu ini, but trust me bila kita keseorangan & kena hadapi benda tu juga walau susah mana pun. Kita akan sedar banyak lagi yang kita tak tahu & kena belajar....
Kadang-kadang kita kena paksa diri kita untuk belajar suka sesuatu. Ya itu tidak salah.
Sesiapa yang rasa keseorangan & terpaksa lakukan sesuatu, ingatlah dalam keterpaksaan itu ada suatu yang baik mungkin akan menanti. Percaya pada hati kita.

Okay! Sebelum aku mula membebel panjang lagi, marilah kita menoktahkannya.
Till we meet again in next entry.
Do take care peeps ;)

xo,pink


Psttt welcome to my blog new friends! Let's have a cup of tea ;) 


NotaPink: Truth is, I miss you

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...