Friday, April 6, 2012

Lama sangat

Assalamualaikum semua!
Lamanya tak menaip untuk entry di blog kesayangan yang telah dipinggirkan
Sorry blog pink-lalala :(

Entahlah ,sebenarnya banyak je story yang nak letak dalam blog tapi bila nak update entry je malas tu kemainnya dia menular dalam badan tuan blog ni T.T hihi
Tapi saya tetap akan update walaupun timbul tenggelam diri saya
Mungkin saya sibuk sedikit
Mungkin saya dah lama tak jalan-jalan dalam alam maya
Mungkin sebab itu lah kot

So now saya nak cerita tentang my lil boooooooooooo! :*
Tau tak siapa ? Mesti taktau kan?
Jom jom baca and biar gambar yang bercerita heeee
Ni bulan lepas kot, hahaha see actually byk nk story dkt blog ni cuma MALAS je ngeee
Okay2 jooooooooom!


Saya bawak budak kecik ni beli goreng pisang petang2 , dia jadi co-pilot tau :p
1- Pakai seatbelt tauuuuuuuuuuuuuuuuuuuu :p 
2-Takmau pakai ,nak bukak seatbelt tuuuuuu ,haiyoooooo cannot la Aqmal
3-Give him my handbag kasi leka
4-Keluarkan segala harta karun kakak dia :B

5- Okay jom bukak purse kakak! 
6- Nahhhhhhhhhhh nothing pun yang boleh kita main , put back la 
7-Kasi pakai earphone then dgr lagu hihi :p Dont worry ,volume kasi slow je ;)


Then kami ke carrefour , bila yang besar nampak cermin terus ajak budak kecik sebagai alasan nak snap2 pin :p hahahaha but its true okay ! ;) Aqmal yg ajak kakak snap pic kt situuuuuuuuuuuuuu :p hihi

Kejap je dia dah besaarrrrrrrrrrrrrrr , makin besar makin comel lil boo saya ni ;)
Kakak saaaaaaaayang Aqmal :*
Budak kecik yang naughtyyyyyyyyyyyy grrrr

So weekend je mesti jumpa dkt rumah nenek
Kalau aku dtg nampak dia dkt rumah nenek mesti dah lari dkt dia then jerit Aqmaaaaaaaaaaaaaaal then hug him. Dia pun nnt gelak2 pastu hug back. Alooooooooo rindunyeeeeeeeeee :( hihi

Esok agak2 Aqmal dtg tak rumah nenek? Daaaaaaatanglah ye ;)

Okay ini cerita pasal my lil boo , ada byk lagi nak update dkt entry.
Lepas ni saya cuba ! This time for real i will try to always update my beloved blog! :D

Okay readers
See ya nxt entry !

xo,pink

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...