Friday, March 16, 2012

Mencuba dan Mengharap

Saya sedang mencuba untuk mencari waktu untuk mencuba membuat sesuatu

Sesuatu yang sangat saya suka . Eh dia menjadi kegemaran terbaru saya
Saya suka sangat sangat SANGAT SANGAT

Mengharap untuk dapatkan bentuk comel seperti ini

................................

Umphhhhhh........... RED VELVET CAKE

Awwwwwwwwwwwwwwwwwwwww >.<


Dan ini pula ada perasaan saya sekarang . Alhamdulillah hati saya gembira dan positif. Saya suka berperasaan sebegitu




NotaPink: Sekelumit perasaan.

5 comments:

wawahida idris said...

nanti dah buat, bagi sikit ye kat saya :)

FR said...

amboi apesal happy sgt ni?
untunglahh positif slalu ^^
i tgah down ;(

pink said...

cikwahidaidris : teheee okay :p meh meh dtg rumah meh hehehe

pink said...

fathiahRAIHANA : Alooooo kenapa down2? :( takmooo ah down2 kay? ;)

Nurulbadiah Lai said...

gurlp!!!

nyum nyum

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...