Sunday, January 29, 2012

Hi

Assalamualaikum semua
Hi , hoi , hey !
Lamanya tak update , asyik busy je
Sorry lah blog ,kita asyik pinggirkan awak je kan :(
Kita lebihkan twitter je skg , saya jujur ni
Twitter senang , mudah dan comel sangat . Eh apakah ?

Dulu kau la yang ku sanjung tinggi ,tapi sekarang mungkin twitter sudah ada di atas carta hati ku
LOL
Dah aku memang suka merepek
Biarlah ini dunia indahku

Nak update apa ni ?
Haaa ? Bagi idea pleaseeeeeeeeeeeeeeeeeee
Okay dah tau
Aku baru balik Langkawi ni
2 hari harian aku rehat sepenuhnya
Alhamdulillah badan kembali pulih
Tapi kulit ......
Sedihnya .... mengelupas dan terbakar ....
Aku ni dah la kulit bukan secerah mana ,golap nih ha , ni terbakar lagi . Dah mcm apa je aku tgk

Esok dah hari Isnin , sekolah dah buka . Oh noooooooooooooooooo
Nak tak nak , tahun ni kena rajin
Jangan paksa tapi ikhlas kan hati
InsyaAllah

Aku rindu
Rindu dekat siapa?
Entah
Biar hati je yg tahu
Taknak bagitau dkt sini
Bluekkkkkk
Okay aku tahu korang tak kisah pun kan
Lalalala

Mood nak update blog dah semakin sembuh
Ini serius
Takda main main punya

Okay dah senja ni ,
gwa blah dulu
ok bai

xo,pink

NotaPink : Lepaskan ............... lalala~

Minah hyper berkasut merah 

6 comments:

Syuhadah Azli said...

Sikitnya kau tulis :(

pink said...

Hahahaha nnti kannnnnnnnnnnn! seterusnyaaaaaaa :p

Unknown said...

rindu kat ali letew.haha :p

capt. keon alhan said...

sian bloggie awk...mrjuk dia nnti...hahah...

pink said...

Ali : Eeee kenapa perasan sangat ni ? :p

pink said...

capt. keon alhan : tehee tu la dah merajuk pun bloggie niii wuwuwu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...