Monday, September 5, 2011

Sikit dulu !

Assalamualaikum semua ! Fuhhh kemain lama aku tak update blog tersayang :( Muah kiss sikit dkt blog :*
RAMADHAN dah berlalu ,SYAWAL dah tiba ,semua orang dah sibuk update dkt blog pasal raya semua..
Aku? Ishhh busy beraya ,makan and sebagainya sampai tak sempat tau nak update blog :( Sobss
Okay2 kita kasi upload sikit dulu ...
Nxt entry aku update full punya weeeee! :D





Okay now aku selsema yang sangat teruk ,batuk kuat kuat ,kepala berat ,suhu turun naik ....
Haaaaaaaaaaaaa tak suka tak suka..
And ya ,semalam my uncle was admitted dkt hosp :(
Semoga cik Pie cepat sembuh ye ,Amin! :)
Be strong ,uncle !
Now ,aku nampak katil ,bantal comelku ,selimut comelku dah panggil2 hihi

Kbaiiiii
xo,pink

NotaPink:Geli mak ,nyahh tengok cara kau ewwwwwww :p #Apakah

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...