Friday, September 16, 2011

Raya lagi ke ?

Assalamualaikum and hello everyone ! ;)
Hewhew sorry lah now aku mmg sangat malas nak update blog hihi
Busy lah katakannnnnnnn #konon

Aha orang semua dah update cerita raya and gambar2 raya kan.Aku? Ishhh tak boleh jadi ni :p
Aku kena share jugak even sikit bhaha #Motif ?

Okay okay let me mulakan warkah berlagu pilu ni...

Macam biasa and tahun tahun sebelum ni,raya pertama wajib raya dekat rumah nenek kesayangan saya di tett tett :p
Bangun awal pagi mmg lah kena tunggu turn nak mandi kannnnn :p teheee
Anak anak dara kena susun susun apa yang patut and buat apa yang patut lah :)
Then finally me and my cousie dapat jugak numb giliran nak mandi hewhew
Heeee alang alang dah mandi lambat so mandi la lama lama sampai kena panggil hihi
Then siap pun dah kata anak dara kan ? So berjam la jugak okay tu tipu :p
Salam minta maaf semua peluk cium nangis eh yeke? :p
And masa untuk dapat duit raya ! Weee :D
Hahaha time nih klaka ,patutnya kitorang pergi salam and baru dpt duit raya.
Ths year lain sikit,kitorang mmg dah beratur then uncle and aunty yang dtg salam sorg bagi duit rayaaa heheee comel je mcm tu bhahaha
Selagi aku tak kahwin,selagi tu aku nak duit raya ! BOLEH?
1st raya semua camera buat hal -_________________- sedih la
2nd raya camera kembali okay but still dalam keadaan ICU
So ,aku share gambar random tidak mengikut hari raya keberapa dan berapa :p

Masa ni best gila dapat gila gila dengan cousie yang gila jugak :p 

I love babyyy <3 Tgk mata dia ,besar gila okay sumpah comel gila hihi ;)

Time ni openhouse rumah saya and ni pun ihsan camera Feb ;) Tehee


Heee berbekalkan cam tak berkualiti dari lappy saya yang sadis ni ,kami tetap pose tau! Eh imissthisgirlsomuchhhh tau! :') Banyak benda aku nak share dengan dia but dia jauh tapii tapii tak jadi masalahh kan buat kami ? :')

Bagi aku raya tahun ni ,alhamdulillah aku masih beraya dengan keluarga tercinta :)
Tahun ni tahun kedua keluarga kami beraya without arwah cik jah :') ALFATIHAH

Makin umur besar makin kurang rasa semangat nak raya tu :p ehyekee? hahaha sama je aku rasa semangat je lalala
Hari makin hari berlalu ,raya pun mcm dah nak habis and actually aku tak rasa kemeriahan raya dah hehe
Eh hari makin larut ni ,mata aku pun mengantuk bagai ni :p
Tu je la kot nak story hehehe
Kbaiiii

xo,pink

NotaPink: Suka suka suka sukaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa >.<

8 comments:

Rin Saharina said...

raya sakan eh :)
btw,slmat hari rya :)

pink said...

saharina : hee selamat hari raya ! ;)

Aibat said...

selamat hari raya..ermm..hari keberapa dah ni...:)

Sofea said...

selamat hari raya juga

ayu said...

tak pe tahun depan hang pose puas puas noh.


yeahh. still byk benda kita kongsi kan kan walaupun jauh.
macekkkk imissyouuuuuuuuuumuchmuch.

pink said...

Aibat :Selamat Hari Raya :)

pink said...

Alkisah : Yeahhhhh duit rayaa bakk bakk ngee

pink said...

ayu: imisssssssssyouuuuuumoreee muah muah

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...