Monday, May 23, 2011

Sister's loveeeee

Assalamualaikum and Hi.Nama saya Armira.Pelik tak ? haa = =' Duh #apekah?

Emm yaaa macam yang korang tahu kalau follow blog aku.Bestie perempuan aku semua dah tinggalkan aku :(
Jahat tak? Ngeeee no no! Diorang tak jahat sebab diorang pergi jauh jauh nak belajar :D
Since balik dari rumah ayu that day aku dah macam down down and down T.T

Sorang sorang g jauh from me wuwuwu
Okay entry ni special untuk diorang and nak famouskan diorang wahaha :P

Yaahh here we go

NURUL AZIROH BINTI AZIZAN

Neahhh muka aku sibuk banyak :P
Hikk ni gambar time nasyid bila ntah aku lupa.

Dear Azi ,hurmm sedih tao kau jauh dengan aku :( Kita rapat since form2 kan? Bla bla and bla berlaku semua kita tetap maintain BFF ! Alhamdulillah :)
Kau seorang kawan yang sangat memahami and seorang penasihat yang baik hik hik but itu semua dulu
Skg .. aku rasa aku yang banyak jadi penasihat kau.Cepat setujuuuuuuuuuuuuuuuuuuu! :P
Bila kau bagi hadiah bday tu serious balik aku terus buka <-- gelojoh haha
Aku nanges la weh ! :'( Terus text kau cakap sedih semua kan kan?
Kau print and letak semua gambar aku and kau berdua banyak pulak tu haaaaaaaaa mana tak terharu :(
Darla ,aku ikhlas berkawan dengan kau and aku nak ucapkan thankssssssss semua yang kau dah buat untuk aku.
After this kalau aku sedih-nak-GILA siapa yang nak dtg rumah aku malam2 then tidur selimutkan aku semua :'( waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa siapa nak nanges untuk aku? huhu
Biarlah orang nak cakap kita apa pon ,kita tetap dengan pendirian kita kay ? Aku nak pesan kau kat sana ,jaga diri and jangan cepat terpedaya tao tao !
Nak beli barang diskaun semua tu ,buat mcm yang aku ajar kau the last time kita hangout berdua tu sobs :')
Takpe kat sana ,lama lama mesti kau dapat biasakan diri .Mesti punya :D
Nnt takde dah org nak marah2 aku buat benda itu ini dah huuu.
Heee aku tahu kau takkan lupa aku kat KL sebab lalala kau pon kat KL kan :P hahaha jokezzzzzz babe
Okay muah muah syg ! <3

NURHIDAYU BINTI ISHAK

:') Aku suka gambar ni sebab aku akan rindu kegedikan kita tiap2 hari bersama

Dear Ayu :'( sobss mana aku ada .Situ ada kau kan.Aku gedik ,kau pon gedik sama but kita gedik our own way aite ? :D Ayuuuuuuuuuuuuuuuuuu aku sedih ni ,kau tao kan hehehe yee petang yang kitorang nak balik tu en en tak tahu la why aku meleleh air mata :'( Maybe sebab aku sedih nak lepaskan kau ecehhh .Emm dulu kan kan mana kita rapat langsung hahaha then form5 kita rapat and lepas SPM hambekk melekat terus dah hikks.
Ofcourse la aku akan terasa takde kau.Selama ni ,mana pergi kita berdua kan ? Semua kita share bersama. Kau banyak bagi semangat kat aku and selalu happykan aku if aku down semua :') Aku hargai tuu ,ayu .
Tak sah kalau keluar dengan abang2 kita ,takde gambar kita berdua kan kan sebab kita dua je bungaaaaa hahaha yeahh maintain okay !Nnt takde org dah sanggup ke hujung dekat mana sini sana semata2 nak cari tandas moden untuk aku :( Ingat tak? kan kan .Dulu kan kan aku tgk kau pendiammm tao ! Now muehehe boleh tak aku cakap kau lagi banyak cakap than me? :P Hahaha Yeahh ayu juga sudah berani bersuara kan kan ! ^_^
Aku terharu and sebak baca ENTRY KAU NI :')
Ayu sygg ,jaga diri and makan banyak2 kat sana tao! Yelaa bilik kau tingkat 4 atas sekali kan huhu
Aku doakan kau dpt apa yang kau aim tu! Chaiyo2 ayuuuu ! Bila kau senyummm je ,ingat aku sorang kay? wahaha :P Missssssssssssyouuuuuuuuuuu :') Muah muah

NURUL AMIRA BINTI MASHALUDDIN

Lalala time neh kau tidur rumah aku kan kan then kita study kan kan ? study KERR? :P

Dear Miraa ,Hiii babe ! Walaupon kita tak selalu jumpa and hangout sama kan ,aku sygg kau lah weh! :')
Maybe kita ada chemistry berdua tu yang senang masuk air kan haha
Kau kan gilaaaaaa bila kita berdua je.Bila ada org kau sopan2 :P
Aku ingat ada satu benda berlaku kat aku kan.Kau yang paling banyak bagi aku semangat tak putus2 :') Aku ingat sampai bilaaa2 huhu.
Nnt takde dah jogging and lepak oldtown sampai kau dapat manager oldtown tu haaaaaaa tetttt hahaha.
Takde kene kejar dengan anjing hitam yang GILA COMEL kat BJ tu ...
Siapa yang nak reply tweet2 aku selalu ? Huuu Bila lagi nak duduk depan pc kau sama2 then stalk lelaki2 pujaan and hemsem2 and kutok2 org? :'( Ill miss that moments.
Gayut dengan kau ? Heee best kot cakap dengan kau sebab kau jujur and bila kau tak suka kau cakap TAK.
Mira ,kau dengan aku sama je perangai cuma kau lebih matang la KOT sbb kau kan tue from me :P
Kita dah la ade musuh org2 yg sama kan? Hahaha kita tak kisah ponnn and lagi suka kan Miraaa :D Kita rajin share prob.After this if kau ada pape je ,aku always ade ni hihi alaaa kau dekat je S.ALAM tu muehehe.Nnt bila kau dapat kereta boleh la kita berjimba ehh tett ehh hahaha :P
Sayang kauuu la wehhhhhh! muah muah

Okay ,aku tahu mesti korang bertiga terharu kan kan :P Dahh dahh jangan nak nanges bagai baca entry ni :P
Aku kenal korgg hahaha but kalau nanges pon best gak nnt korg ingat aku kan kan heeee
Hurmm aku yang type entry ni pon sebak :')
Takpe2 walau jauh mana pon korang.Aku still ingat korang and aku harap kita semua ttp berkawan sampai bila2 kay ?
Bila korang ada masalah or ape je ,ARMIRA AMIN kan ade untuk korg heeee *winkssssssss
Now ,aku pon kena pandai berdikari jalan sorang2 nak g topup ,nak g md ali ,nak g beli itu ini and aku takde babes teman shopping or window shopping.
Korang jaga diri jugak yeeee alaaa aku tahu korang kuat kan kan ! Chaiyo2 sistahh!
Doakan aku kat sinii tao :')
InsyaAllah kita sama sama berjaya !
Koranggg koranggg jangan lupa kawan nama ARMIRA ni kat sinii tao heeee
Okay la taknak banyak cakap dah eh type lah hihi

*psttt korang bertiga! Baca ni time masing2 dah bawak lappy masuk bilik masing kay and habis orientasi? lalala
Jaga diri and pastikan cukup makan wahaha
Kay kay byeeeeeeeee :D

NotaPink: Hobi baru saya : Memasak hahaha = ='

xo,pink

6 comments:

Unknown said...

da rindu la 2.
haha pdn muke kene tggal ;p

pink said...

ALI : kejammmmm =='

Unknown said...

kejam sgt ke?

pink said...

s a n g a t :P

ayu said...

miraaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
aku sedih
huhuhuu
tak pe nnti kita gedik sama sama lagi okay. kau tunggu je aku blik nnti.
rindu kau weyh. kalau boleh hari hari nak dgr suara kau. huhuuu :')
i loveeeeeeeeeeeee youuuuuuuuuuuuuuuuuuu

pink said...

AYUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
yeah kan kan rindu aku kan :P

iloveyouuuuuutoooooooooooooooooooooo

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...