Thursday, February 10, 2011

Lets partayyyyyyyyyy bebeh

Assalamualaikum pembuka bicara and hello yelloooo brothaaaaaaaa and gegirlsss*sambil buat gaya hip hop
Okay okay actually aku busy sikit and tak sempat nak update pasal surprise birthday party yang kitorang plan untuk Yusraaaaaaaaaaa my darling ! :)
Yeahh beliau mmg kenaaa tipuuuu habis habisan and tak tahu langsung .Okay kepala tunjak plan ini ialah Hafeez! Hehehe dia bab2 plan surprise ini boleh lah diharap :P hahaha 
Kitorang plan malam before tu and yeah semua agree include Jasmi BF yusra :P hehehe 
Serious Yusra mmg tak tahu langsung and aku pon saja taknak wish nyanyi lagu bday for her malam tu.Sorry Yusra :( 
Then awal pagi aku bangun ceh awal kee ,siap siap semua yeah terus pergi kedai beli brg2 dengan apes yang datang dari 'jauh' :P Ayu patutnya join beli brg jugak but dia lambat sikit and suruh kitorang beli dulu.Then lepas siap beli brg semua kitorang pergi rumah Fakhrul and panggil Emara.Aku pon terus gerak ke rumah and yeah Ayu dah sampai.Rinduu betol dekat macik sorang ni.Yelah beliau sagat busy bekerja sampai saya dilupakan :'( isk isk hahahaha :P but now Ayu dah berhenti sooooo masa untuk bersamaaa samaaa sudah kembali yeayyy :P 

Okay then naik rumah ,borak borak and gossiping kejap and tepat pukul 12 tengahari kitorang start memasak and time tu Iman Dayana pon dah datang and pembantu diperlukan hehehe.Sedang aku nak panaskan air nak masuk spaghetti aku nampak kelibat lelaki masuk 'ehhh siapaaaaa tuu?' jerit aku kepada Iman.Iman cakap Emaraaa la. = =' cehh bukan nak bagi salam.Terkejut akuu hehehe mana tao perompak kee kan.Takut jugak hahaha :P Ayu settle kan daging kisar semua and tepat pada masa Aishah dtg ,beliau siapkan bahagian buah-buahan bersama Fakhrul ,Emara and Meyna .Makin ramai kat dapur tu makin kelibut aku rasa hehehe
Okay okay biar gambar yang bercerita lah :P

DONE ,serious sedap ! Cuma simple lah ! Alah okay lah kan :P Nxt time macaronni pulak :P

Hehe tiup belon cepat cepat!

Hehehe tgk Hariz bersungguh-sungguh tao :P Fakhrul baru nak mula meniup hehehe

Sementaraaa itu ,Aishah pulaaaa hehehe sedap and manis mangga tu ecah semuanya sebab kau yang potongkann :P

Auwwwwwwwwwwww ! Emaraaaaaaaa sangat rajin hehehe 

Okay lepak lepak dulu nak tunggu Yusra datangg hehehe

Okay time ni semuaaaaaa da siap ! Tunggu Yusra je :P

Tadaaaaaaaaaaaaaaa cake sponsor by JASMI :) Yusra's own :P

Okay sweeettt takk jas nyalakan api hehe yus ,kalau kau baca jangan marah :P

HAHAHAHAHAH HARIZ OMEL LAHH :p time ni nak tgk 'Runningman' ramairamai thats why sambung kat tv ;)

SURPRISEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE ! hehehehe 

Hehehe alolooo salam salam.Tgk yang belakang tu apes and fakhrul = =' tak sbr2 nak makan :P hahahaha

Okayy nahhh gambarrr palinggg sweeeeeeeettttttttttttttt ! heheheheh


Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Jasmi and Yusra :)























Ehh siapa kata tu paling sweet ? Ada lagi lah ! Nak tgk?
























































Nak kee? Sweet sangat tao diorang tuh kang jeles susah plak :P















































Okay ,fine aku tayang















Hehehehehe Me and Ayu sygg :) sweet kann ! :D  Buah cherry special untuk ayu ! :P
*aku messy eleh biasalah org kuat hahahah :P



Okay lepas tu kitorang tgk Korea punya show apa tajuk die RUNNINGMAN beramairamai .Bestlah!hehehe
Habis tu diorang balik and aku ponn ngantuk gilaaaaaaaa and tidooooooooo :P 

Okay sampai situ jea la :)
AFFIQ EMARA YANG COMEL ,SAYA SUDAH UPDATE BLOG TTG PARTY NI.JANGAN SEGAN NAK BACA :p heheheh 
*cepat2 die suruh update blog :P

Okay ada project ni ,kaykay byeeeeeeeeeeeeeee

take care!
xo,pink

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...