Tuesday, February 8, 2011

Hey hey hooray

Assalamualaikum semua :D 
Heyhooo rajin betul aku update blog malam malam kan :P
Takpe malam ni kena awal sikit tidur hehe 

Pagi tadi aku bangun awal semua ,siap siap nak pergi jogging yeayy semangat nih .Orang lain masih tidur ,selubung dalam selimut aku dah keluarkan peluh hehe *bangga diri

Here we goes ,Tasik Permaisuri. 
Tak ramai sangat ,cuaca sangat baik ! Best je jogging .Mendamaikan .Aku suka suasana macam tuh .
Haa pagi tadi ada dua sahabat yang jogging dengan aku wehehe iaitu Aziroh and Anis :)
Kitorang semangat hehehe 
Yelah kata nak badan fit :P 
Takyah nak skip meals ,diet tak tentu arah . Mendatangkan penyakit je .Baik pergi jogging pagipagi buta .Serious mmg lah nak bgn tu liat sangat tapi bila korang dah start jog aish rasa macam taknak berhenti lah :P hehehe alaaaa jog slowslow je takyah nak pecutpecut :D
Tujuan aku jogging 

1.Nak naik kan berat badan !

2.Nak maintain kan metabolisme badan :D

3.Take care of my healthy !

4.Body biar fit :P

5.CUCI MATE :P hahaha eh bukannnn 

Okay like usually ,aku share gambar :)

Mula mula jalan slow slow je *tgk siap bawak bag tao hehehe :P

Peace yawwww 

Anis and me !

Trio daraaaa :D 

My Aziroh :D Lovee youuuu hehehe

Lepas balik ,aku beli nasi lemak nyummeyh serious sedap dapppp gilaaaa dengan teh ice pehh thats why aku nak jogging .Selera makan aku akan bertambah heheh :P

Then layan sorang sorang dua movie melayu hehee .Padahal movie tu dah lamaa ,aku baru terhegeh hegeh nak tgk :P 

CUTI CUTI CINTA and SEMERAH CINTA STILLETO :)

Yang Cuti2 Cinta ni serious best and cute gilaaaaaa Nora Danish.Farid Kamil takyah cakap lah rambut die cmtuh buat beliau nampak sangat handsomeeeeeeeeeee :D
Layan sampai tertidooo aku .haha
Bangun bangun tgk jam cehh later mama balik rumah apa tak kemas .
Cepat cepat kemas semuaaaaaa and yeayyy baru nampak rumah aku hehehe :P
Then relax layan 'Private Practise' :)

Okay ,ringkas jea lah update today ehh dah masuk 8FEB2011 soo dikesempatan ini ingin daku mengucapkan
HAPPY BIRTHDAY MY DARLAAAAAA YUSRA SHAZWANI ! saaaaaaaayanggg kauuu kakak tue :P

Okay esok ada project rahsia ! Nak tao? jeng jeng adalaaaaaaaaaaaahh tunggu aku update :P hehehe

Byeeeeeeee

xo,pink

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...