Monday, February 7, 2011

CONTEST : Money Guess

Assalamualaikum theehehe bertemu kita kembali dalam rancangan err okay stop bebel 
Haaaaa tibatiba suatu malam guaaa takleh tidur.So gua jalan jalan ronda blog orang and tadaaaaaaaaaaaaa gua jumpa satu contest menarik hati guaaaa hihi


Whoaaaaaa siapa taknak duit kan? So jom kita check-it-out sikit apakah ia?


  • Nama pertandingan ini ialah Money Guess.
  • Tarikh mula ialah pada 25 Januari 2011 hingga 15 Februari 2011.
  • Apa yang perlu anda buat ialah meneka jumlah duit di dalam gambar dibawah ini.
  • Anda hendaklah tag at least one person.
  • Mestilah Ada banner " Money Contest " di post untuk jawapan dan slidebar blog anda dan banner itu boleh link ke post ini.
  • Kalau dah beri jawapan, jangan lupa tinggalkan link di comment post ini yup. Nanti saya tak tahu.
  • Gambar ini telah dirosakkan untuk menyusahkan lagi pengiraan. (aku buat berlayer2).
  • Untuk mengikuti perkembangan contest ini, anda perlu menjadi follower blog ini dengan IKHLAS.
  • Hadiah akan diberikan untuk 2 orang pemenang sahaja.
  • Pemenang yang meneka jumlah dengan tepat sahaja akan mendapat hadiah berupa RM60.00.
  • Jika tiada peserta yang dapat meneka dengan tepat, pemenang akan dikira pada peserta yang meneka jumlah yang paling hampir sahaja.
  • Pemenang pertama ialah RM50.00 dan kedua ialah RM30.00 dan akan di bank in pada akaun bank anda. Kalau ada CIMB lagi bagushehehhee....
  • Jikalau terdapat ramai pemenang, iaitu jumlah mereka sama, saya akan memilih peserta yang terawal sahaja.
  • Senang sahajakan? Bukan senang nak dapat duit nie. So join lah contest ini yup. Semoga berjaya.
*Semua hasil copy-paste dari blog KISAHCREATIVEHEART

Okay mana gambar duit-duit tu? Mana mana? 

Kachinggggggggggggggggggg*effect bunyi duit wahaha



Haaaaa agak pening tapi takpe aku berusaha fikir and setelah puas berfikir yes saya yakin itulah jawapannya !

RM177.80 

BETUL KAN ? 
heheheh 

Derr ,amarann takyah tiru jawapan aku :P

Okayy Encik Syam sila check ! :D

Okay nak tag siapaaaaa ye? hehehe

Tag to ALYAH BAKAR my lil adek heheh .
psstt Alyah ,cepat buat nnt dapat duit kalau ada rezeki .Aminnnn!

DONE !

Tidur pukul 2.31am .
SELAMAT PAGI BINTANG BINTANG.
Eh dah hari Isnin monolog dalaman

xo,pink

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...