Tuesday, January 25, 2011

Kalau orang mintak tolong ,ape yang akan kita lakukan?

Assalamualaikum ! 

Haaaaaaa korangggggg nak mintak tolong sikit boleh ? hehehe ^_^ *tgk title aku GILA TAK BOLEH BLAH hahaha :P
Act aku ada join contest hehe 
Jap jap nak show off banner contest nih 


Cool kannn ? hehehe siapa nak kasik mcm tuh free je semua hehe ;)
So aku pon join lah .Semangat tao aku hantar email gambar semua hehe 
Tak sangka betapa lama aku tak online ,gambar aku boleh terpilih join this contest hehe pehh mmg lembs la nak kumpul LIKE LIKE kann heheh takpe takpe usaha aku still ada nih heheh .Mencuba rezeki tak salah kan? :)

Dengan perasaan merendah diri ,aku mintak tolong koranggg koranggg semua yang baca blog aku LIKE LIKE gambar yang aku pertaruhkan hehehe 
Nak like mcm ni step die 


1st like dekat link nih:  http://www.facebook.com/eightdesigns




Tolong ehhh korang hehehe siapa yang tak nak menang kan hadiah macam tuh hihi
Walaupon aku tgk pic lain dah beratus LIKE diorang takpe aku still semangat nak kumpul LIKE jugak ,CHAIYO3 ! hehehe 
Pada semua yang dah like kannnnnnnnnnnn THANKSSSSSSSSS SOOOOOOO MUCH ! :') sayang korang lah hehehe 

Aku hantar gambar nih hehehe terpilih antara beratus-ratus gambar Alhamdulillah :)




So ,siapa yang baik hati tu hihi tolongggggg tao tao ! LIKE LIKE hehehe kalau rajin sila war-war kan kepada rakan ,sahabat handai taulan semua ecehh aku nih dah meng-overr pulak :P lalala~


Okay done ,byebyeeeeeeeeeeeee

xo,pink


AJA AJA FIGHTINGGGGGGGG!


psttttttttttt tolonggggg tao! ^_^

1 comment:

Anonymous said...

betul. kite kene tolong menolong :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...