Sunday, August 15, 2010

die hanya datang sekali setahun

Salam . hello semua .hee dah hari ketiga puasa baru nak update blog .maafkan aku ye .sangat la busy akhir akhir neh .Salam Ramadhan aku ucap kan dekat semua muslim yang membaca blog neh*tak terlewat kan ? :) .Semoga bulan yang penuh keberkatan ini akan membuatkan diri kita lebih dekat dengan Allah :) InsyaAllah .

Okay banyak story na update and before tuh kan aku ade janji nak tayang pics treasure hunt yang dah lame berlalu tuh .ceh baru seminggu kan kan ? eh ntah -.-'
okay nahhhh pics nya tak banyak pon kali neh :) *credit to Ayuuu sayang

 Hee pagi pagi kena kumpul kat kantin .whoaa lihat lah group aku .Merah okay!

MC'QUEEN sesi pagi and petang ;) chaiyo3 !


They make me feel wanna go to school everyday .haha :') thats true .hahaha

Hahaha .Go ,go Jijan dgn poster semua tao .kami support Jijan kawan kami yang malu malu itu masuk final karaoke :) yeahhh beliau dapat tempat kedua .Congratsss! *tgk muka aku over tepung tao :P

Yeahhh .kami budak perempuan yang power power tuuuu ;P hahah

 heee gilaaa cam mcm neh laaa .tadaaa kuchakk ;P

hee act lama gila entry ne asyk tak siap je .dok lah kau dlm draft tuh .haha sangat busy kot .haha semalam pagi pagi bangun pegi class addmath kat sekolah .best kot ;) hee then pegi class addmath plak kat martin tuition .ngeh kepala aku sangat pening and macam mahu muntah -.-' mana tak nya aku ,ayu ,hafeez and hariz tade keje naik train main sampai hujung sebab kitaorang banyak sangat masa lebih .haha sumpah sampai class aku pening .cehh -.-' then habis class terus pegi ts sbb nak buat shirt dgn bbdk class yang lain .hee
sangat penat aku pusing dlm ts tu cari kedai tu .hampeh die dah pindah .omg penat pinggang patah semua .dah lah puasa kan .perghhhh .Sesungguhnya aku berpuasa bila aku TERbau popcorn ,KFC kan ? haha lawak kot and balasan ikot jalan belakang bersama ayu ,hafeez ,hariz and abe .haha

then balik tu mmg terduduk lah dekat dlm train ye i mean bersilaaa .haha aku mmg dah tak malu dahh sangat penat lah bhai! -.-'
sampai call abah then teros pegi bazar beli belah pastu bbuka kat uma nenek .hee 
malam pulak pegi rumah pak ude ,hee mmg balik lambat lah kan .aku tido je lah .penat laaa .huhu
Balik balik abah terus suruh sahur .hee 3 pagi sahur biasalah tu sangat awal .haha then terus bummmm bumm katil panggil :) muahaha .bangun bangun on lappy terus tgk sambungan movie BABY AND I .korean movie ,sangat kachak hero dea okay*pengsan .haha

Now ,bilik aku sangat sepah .huhu bila la nak kemas ni .hrmm 
huahua tadi godek godek album semua kan terjumpa gambar gambar lame :) haha
tett -.-' rahsie .
err okay lah aku tengah bersemangat nak kemas bilik ni .bye byee kakak and abang yang comel sekalian .
Selamat berbuka ye bila tiba azan maghrib :)
*jangan membazir dekat bazar .tak baik tao !
take care okayyy ?

xo,pink

 hee bulan bulan puasa ne ,jaga lah 'diri' baik2 :) bila jalan jalan kat luar tu jaga lah adab masing masing .ceh cehhh :)


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...