Sunday, August 8, 2010

demam ,selsema ,ubat .

Salam and hello peeps .sehat tak ? makin kurus or mok mok ? hee .whoa bulan Ramadan semakin menghampiri kita .tak sabar nya :) mungkin tahun ini bulan Ramadan tak semeriah macam tahun tahun lepas .Hm kehilangan arwah cik jah still terasa di lubuk hati aku .hm sedih nya .Ya Allah ,kau tabahkan lah hati hambamu yang lemah dan kerdil ini .Aku mohon :'(
Semoga roh Cik Jah berada disamping para solehah .Amin .ALFATIHAH .

Minggu ni tak best sangat sbb aku pon demam tak dtg school 2 hari .whoa then Ayu ikot jejak langkah aku demam .huhu .cepat baik ayu darling ;) hee
Semalam ade hari koko kat sekolah and aku join Explorace .Maybe ne xtvt last aku kot .Yelah mama dah bising ckp SPM nak dekat and biasalah suruh belajar semua kan .hee mama pulak yang risau aku tak rase pape pon*haha TIPU okay !
Hari Rabu tak dtg ,aku follow mama pergi SSF ,KL hee best best demam demam .omg sangat lawa okay kat situ and barang barang die .heee whoa whoa dah mcm perangai mama .haha :P

Semalam aku tidur rumah nenek .aha mmg every weekend aku wajib sleep over kat rumah nenek kan .hee 
Ade kenduri arwah cik jah y ke 40 .huhu Alhamdulillah semua berjalan lancar :) 
Balik dari explorace mmg penat gila kot and untuk pengetahuan korang explorace MC'QUEEN JUARA okay! yeayyy .akhirnya sumpahan kitorang berakhir .haha yela sepanjang bulan koko neh semua yang group aku join semua kalah .haha koranh yang follow blog aku mesti tao kan :P haha 
Mmg best kan 5 org sessi pagi campur dengan 5 orang budak petang .ngehee mula mula mmg aku sangat tak suka campur sbb pengetua nak habis kan semua xtvt before 9am -.-' ngehh .but nasib baik aku dapat bdk ptg yang bersemangat waja macam kitorang jugak .haha syuko! 
makan pisang campur black pepper ,epal yang diikat tali ,sandwich campur cencaluk dengan butter .eeeee yuks :P haha best la jugak kan then sampai dewan mmbe aku tgh tunggu giliran nak karaoke .yeahh!best kot .tros buka banner untuk die .haha Jijan ,congrats okay ! menang jugak kau num 2 ! yeahh then to my bestie Shahrul Iman .congrats tu Iman gaga ! Juara tuhh !haha aku yang over excited support ;) 

Mule mule kitorang ingat tak menang tao explorace sekali tgk Basyirah tgh line up nak amek present yang num 1 .whoaaaaaaaaaaaa aku ,yusra and ayu teros suke suke excited nyahh ! haha dapat lah hamper kan .hee nak share pics dengan korang nnt lah .hee tunggu next entry ya ;) lalola~

Hrm tak bestnya selsema ! asyik sot set sot set je dgn tisu .hahaha -.-' 
pening kepala aku .huhu 
okay la nak kua neh .hee 


muka demam kuh .tsk tsk -.-' rambut dah mula panjang meyh .nak potong kah ? -.-' huhu

Okay peeps ,take care ya ! bawak kereta or motor jangan laju laju .skg macam macam berlaku .
bye bye .
Love ya!

xo,pink


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...