Tuesday, June 22, 2010

seminar seminar di UM .

hey hey korang semua .hari tu aku ade bagitao yang aku ade seminar kat UM kan .yeah sape sape yang tuition kat Pusat Tuisyen Martin tao lah pasal seminar tu ,itu pon kalo korang amik class Mr Umaas for Addmaths subj lah .serious aku cakap Mr Umaas is d best ,d babommm lah .cara dia mengajar elok elok kau datang tuition hati resah or kena hujan ke bole hilang camtu je .haha serious aku bukan na puji or bodek or whatever but that truth ya .beliau sangat lawak and agak leser mulut dia tapi itu yang mencuit hati .muahaha .*wait wait asl aku gedik sangat buat ayat mcm ni semua .haha :P weksss

okay okay kena kumpul kat UM naik bas bersama sama all studnt y join seminar ne from PTM .pukul 11 lebih aku ,anis and nik dah ade kat sana .yaw borak sakan lah kan .hee then nampak bus berlambak depan main block PTM.huhu teros pegi depan tu bagi kupon semua and naik bus .yeahh semangat na menuntut ilmu ni kat UM .haha ingat lagi kat toilet tgh sikat rambut ade sorang kaka ni tegor ,dek ,student baru ke? haha aku dah gelak and nak angguk tapi tgk muka kaka tu innocnt jee tros aku geleng geleng ckp baru form five then ade seminar la kak .hee .lalalala~ 

okay here im sharing some pics to show off .hahaha *kiddin yaww

 budak gedik di tengah itu .haha .booo dia cepat cepat :P

yeee gedik konon malu ikram snap pics .hahahaha .*evil laugh :P

 yaaaaa itu la sir kami yang sangat best ! auwww .Mr Umaas u r d best okayy ! ;) haha 

okay ni la suasana dewan kuliah UM tuh .ecehh . tgk penuh kan dewan kuliah .haih nasib aku datang awal dapat la ddk agak agak depan :) 

haha malas aku nak rotate .ngeee .pusin kan kepala anda if na tgk .btw she's my diary .ilysm azie .bff ;)

okay sampai sampai martin ,abah dah tunggu siap siap .hee ajak azie and anis join then kitorang gossiping dalam kete .haha wah wah banyak gossip la :P haha


Hari ne puny story pulak ,hari ne 2nd day school bukak balik kan .and semalam aku tak datang cuz aku demam .muahaha demam ye kawan kawan ,demam ape?demam KURA KURA .haha ape tuh ?aku pon tak tahu .wee~

Tadi kat school badan aku agak panas .huhu tsk tsk kesian kan .degil nak dtg school jugak tuh .yelah dah rindu bagai kat all my bestie .huhu .mcm biasa je kat school .tade ape yang menarik pon just nak siapkan folio seni and hantar addmath project .go ,go chaiyo! .hee petang tadi gayut dgn nyet lame gila kot .haha yela aku penakot suruh dia teman kesian tak bole tidur .hee .imysm nyett :( huhu 

Okay la malas nak type panjang panjang dah .aku na mam obat then tido .wahh indah nya hidup ! haha bye bye u alls
take care ya!

xo,pink

OMG .nak nak nak .sape na belanja budak gedik ni? huhu .byeeee ~ haha






No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...