Friday, June 25, 2010

alalalaaa gedikkk nyaaa

Hey hey .aha tgk tittle entry kali ni .muahaha .sape yang gedik ye tuan tuan dan puan puan handsome lagi comel comel semua .okay okay .stop .aku mengarut .wah wah tadi jalan jalan kat blog blog semua kan .ramai bloggers yang nak masuk U kan .wah best nya .na sangat pengalaman tuh .InsyaAllah .you ,go gurl ! hehe .saja saja menggedik kat blog sendiri .tak boleh ? weks . aha tgk tgk guna template Bloggers saja .haha simple kan ? but maintain pink okay . ofcourse .okay okay semalam aku bercuti .ceh ceh sebab aku demam okay .huhu .demam demam pon aku gagah kan diri siap kan folio seni and addmaths project .yeah .almost done .Alhamdulillah .hee .sekarang aku agak rajin lah .yelah dah besar kan .ceh ceh .chaiyo chaiyo !

 gedik tayang pic sendiri :P haha goooo girl !

petang tu dapat msg dari chek Basyirah syg ,dia nak datang rumah nak print addmath .ohh datang datang la aku mmg nak dgr gossip terbaru .auww ! haha .banyak lah jugak gossip kan .tapi tak best sangat .aha

meet chek Basyy-Syir .hahahaha * weksss :P



.Kawan aku Fakhrul masuk hosp .huhu .kesian kau .kena denggi .tapi nasib hari ni dah keluar .syuko syuko .esok kitorang datang melawat okay .ecehhh :P haha .esok act aku tuition kan but skrang school aku buat program mentor menti *betol aku eja? aha ? haha .biaq pi la . so aku mmg ta bole na pegi tuition .haih diwajibkan okay program neh .okay pergi je la kan .terpaksa la aku pegi tuition balik sekolah .omaisgohhh penat la :( hmm .tape tape tinggal berapa bulan je lagi .Chaiyo Miraaaa !

hari ni sekolah pegi abah hantar cuz aku tak larat sangat la nak jalan .haha *gedik gila alasan kan ? alaaa aku kan baru baik demam .cehhh ALASAN .! then sampai sekolah jumpa rakan rakan sygg daku .wah miss them so much .ade baca yasin then baru masok class .hari ni cikgu Lily tak datang so addmaths project tu hantar esok or nextweek? tape tape i dah siap *BERLAGAK .hahaha -.-'

Balik balik teros boommmm kat sofa then terlelap sampai abah balik .haha kena marah sebab tak salin baju semua .haish anak dara ape neh .Ngantokkk ahhhhh -.-' *nguap nguap .
then salin baju semua ,makan makannnnn ,tgk drama ape ntah .mcm best je ,masok bilik pasang lagu kuat kuat kemas bilik and ttbeeeee kedeboooommmm petir kilat sume .amek kau terus ttp sume keluar dekat dekat dgn mama .hahaha okay aku mmg penakot .huhu camne lah kalo jauh jauh dgn mama n abah kan .uuuuuuuu sedih sedih T_T



okay okay aku bosan lah .haih mana cd game best best .bagi bagi cepat .haha .okay la nak layan korea la .bye bye peeps .take care ya !

xo,pink


uuuwwww *tak de kena mengena dgn sape sape yang makan ice cream or panjat pokok :P weee ~

2 comments:

berkongsiAPA-YANGpatut said...

whoa kaw , text bgus . follower rmi , komen ? kosong . hahaah . tguk cm ak . lek je . blog rengan . folower skit , komen skit . hahaa :D wey , IMY .

pink said...

aimi : hahaha IMYT darlaaa :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...