Friday, May 21, 2010

sometime i'll be wild

 rase nak bwk basikal ne then maen jauh jauh jee dari semua orang .huuuuuuu T_T

Oh ya .yeah ? erk ? hey hey .wah lame ta update blog kan .cehh baru bape hari kot -.-' poyo derr kau Mira .btw hari neh aku agak lega kot .why ? sebab all bio paper was done !cool right ? :P hee Alhamdulillah .Boleh kot jawab ;) heee Balik balik terus relax then terlelap .Bgn bgn teros text nyet .hm sumtin happen with him .Kesian kot.and ptg aku asyik main online game je .haha mcm dah habis spm pulak padahal baru empat hari exam .
Bosannn kot duduk termenung jea .Dari aku khayal fikir and melayan emo aku ni baik aku main game .yeahhh !chill and maintain cool okay Miraaa ;) hrmm .

Then petang aku online and macam macam lah aku buat .haha .tthen aku unsuscribe copy msg yang mama buat dekat hp aku .grr malu ahh .semua msg masuk phone aku dapat kat mama gak .teros aku cepat cepat amek phone mama and unsuscribe .leceh gilaaaa kot -.-' tsk tsk .

hmm,,

Okay okay patut nya dengan masa yang terluang neh aku patut bukak buku kan ?tapi aku tade mood lah .
aku mmg gedik sebab bila nak study kena ade mood yang baik jee .Aku bosan lah , -.-' 
kenape masalah tak pernah surut huh ? mcm mcm dugaan aku dapat .hmm 
Ya Allah ,help me :'( 

Now ,aku rasa aku keseorangan tao walaopon aku tahu ramai nak teman aku . -.-'
Don't know why . huhu 
Semangat semangat Miraaa ! 
chaiyo ,chaiyo,chaiyo !
kalo rumah aku dekat bukit mmg aku dah jerit jerit jerit dahhhhhh !
lepas tension ! huhhhhhh !!!!
yeahh !

Okay okay tak tahu nak update ape lagi cuma nak luahkan and bagi tahu belog yang aku sekarang dalam keadaan tension -.-' haha .haha .haha 

Okay i'm still in exam week so maybe rarely to update my blog 
take care you alls .

xo,pink




2 comments:

Unknown said...

bg jela mama bace msg 2.hahaha

jerit?? ruma ali kat bukit...jom jerit myra!!!

pink said...

banyak lah Ali bagi mama bace ,haha Maluu -.-'

jum jummm jerit Ali .hehe ;)
yeahhhh

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...