Tuesday, May 18, 2010

Berlari lari mengejar bintang . huh?!

Hey hey and salam satu Malaysia ! hee *tittle tu semangat nak spm kann :P. ye pada senja yang ingin melabuhkan tirai ni aku seorang diri di dalam bilik ingin meng'update' belog daku .Act na update semalam tapi macam penat je so malas lah.Semalam sambutan Hari Guru kat sekolah aku so aku terlibat dalam sketsa .uuu best kot! hee Nxt time kalo ade aku na join lahh .aha kiep orang punya sketsa neh under badan pengawas la then kitep orang tadep skrip ponn ! hee serious neh ,just berlatih dua hari then perform .uuuu dapat nyk pujian .syuko syuko :)
okay malas ckp bnyk ,tgk pics jep lahhh :) hee 
*semua pic dicapt oleh hafeez,shahrul iman and aku la skit .kan aku busyy -.-' pass cam jee lah kat dorang .Thankss kay!

Iman and yus :) *pelakon

Fiza and dayah and piece of burn (haha) *pelakon

My name tag ! haha besar gilee kan and nama aku ohhh so Kg . :P

A piece of me and iman dayana :)

Shahrul Iman perform ! ohh Hot gilaaakss !

Pelajar pelajar SMKSB tercintaaa .wahh gituuuu ;)

Lynn perform .gilaaa besttt! I likeeee ! 

Yee jejaka jejaka yang melepakkk ;) hee

hee aku lupa nama dea .agk sedap suara dea jugakk .hee

hee rakan rakan ku yang nakal plus comel comel belakaaa .hahaha :P Mira ank ankel mshaludin and naja :)

hee librarian yang rajin rajin kep? :P haha from da left Azi ,diana and nanny ! muahaha :D

Okay bila cam dah kat tgn mereka kan so pic mereka la over kan .haha Biru itu Shahrul Iman and Kuning itu Hafeez :) dua dua singleee ! ohh yeah? :P hahas hafeez was taken by Imaaa :)

hee .We r bestiee ! me ,burn and iman ;)

Yus ,dayah and iman ;) hee

ape motif aku diri tgh panas tu huh ?aku pon lupee .haha candid by hafeez -.-'

Okayy before start kene kemas prop sumee :) get readyyy ahuhh :)

Nanoi yang comel huhhh ;) hee menyempatt tuhhh ;)

okayy  1,2,3 action ! heee kunun kunun dlm class lah gituuu . spot me ? :P

hee mcm ape jea aku tgk ats pentas .haha *tak lawak ponnn

Okayy sketsa group ! lovee themm ;)

yeahh cool ;)

Afta done wit sketsa ,kitorang lepak surao ,hee inilah jadi nyaaa budak bakal mtd kann *cite cite nyaa :) chaiyoo tao budakk 

Ini pulakk zahid a.k.a Encik Butang kononnya pengetuaa lahh .haha :P tinggi an diaa ? :P

Barisan guruuuu :) *ne baru half lahh bhai

Hee dendangan akustik dari klon and matfiraa ;)

jeng jeng .capt by me ! haha aku yang sangat kebulur dan ajak mereka ini untuk menemani daku makann .hehe . uppsss and gossip-ing !:P

Okayy dah la tu ,bnyk kot aku upload pics nak tayang kat korang :) haa ade kep orang nak tgk huh ?bace huh? :P hee 

Mabye lepas neh tak selalu update kot cuz aku exammmmmm .Mid termmm! esok BM .uhhh kay kayy lahh until here aku bebel entah ape ape kan :) hee .bye byeee u olsss :) wish me luck yaaa! 

Take care ! 
xo,pink

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...