Thursday, May 27, 2010

a new me !

saya suka baca buku sekarang ye tuan dan puan sekalian *sbb exam jee -.-'

Hey hey hey kamu semua .sudah lame aku tidak mengupdate belog kesayangan ku yang buchuk neh . rindu nya ! muahh muahh ! hahaha blogwalkin pon sekarang makin kurang .yelah exam kan .mana boleh bukak lappy hari hari online*itu lah rutin aku act :P haha 

Okay buat pengetahuan semua ,mid term belum habis lagikkkkk :(( waaaaaa rasa nak jerit jerit teriakkkkk kuat kuat ! huhu bila nak habis huh ? haishhh sampi demam demam lah aku .tettt konon nak bgthu kat blog aku demam .hehe .semalam jee kot .today okay sudaaaa :) Alhamdulillah ;) 
semalam nak berdiri jea rasa mcm nak jatuh pitam .haish .terok pulakk . aku tak makan kan seharian .huhu mulut daku kena ulser .urghhhh ade tiga lagi tuhhh .omaigoshhhhhhh ! uuu *gegedikkkk kejappp ;P
Semalam abah ajak pegi clinic then mam obat semua okay dahh ;) mulut yang kena ulser neh pon dapat obat tao .asyik pakai bonjela je kan .hee .ulser pon makin sembuh .yeahhh! cool ;) 
Okayyy tinggal beberapa paper jea lagik untuk aku rest kan minda aku yang berserabut neh .hee 
Physics and Chemistry ! wish me chaiyo chaiyo ya! ;) hee

best semalam balik clinic abah bwk g Mcd ;)

Okay after mid term neh aku nak selesai kan folio seni aku .yaww risau plak bila tak siap semua neh .haishhh tolong tolongggg sape yang reti nak cipta logo logo semua bagai .hhuuu
Aku neh gedikkk ,tade bakat nak jugakk amek paper seni tuu .konon nak genapkan sepuluh subject la katakannn -.-'

Okay stop cite about school semuaaa
esok esok esok ? ade ape huh? Hari Wesak? ohh mmg betol tapi ade lain lahh .
hee ade youth'10 kat PWTC .aku pegi kot dgn all my gurlfiee ;)

nak tahu lebih lanjut about Youth'10 neh .click YOUTH'10 kayy :)
Join lah ramai ramai :) hee
sape tak click ta nak kawannnn ! :( *eeiuee gedik gilaa budak nehh :P haha
Jom kita pegi ramai ramai and jumpaaa nakk? :P haha *tak nak tapee :P bluekk
agk excited kot .haha 
hee err skg aku update blog neh petang petang cmne .
Nyett tidooo lahhh ;) hee 
so texting dgn Aziroh je lah . 

Hahaha lawak oh kalo engat tadi time paper Agama ,dengan selambe je Hafeez tarek paper aku nak tgk answer .amboii aku dah tergelak gelak dah .tapi tak sempat pon dia pulang balekk :P haha
tao kau takott huh :P

yaaaa .aku ade dengar khabar dari sorang kawan aku yang ade sorang kawan aku lagi satu neh ingat aku mengumpat dia .aik? agak pelik cuz tade pasal aku nak mengumpat dia kot .ape yang aku dapat pon kalo nak ngumpat .jangan cepat terjah mcm tu je .dosa lah .atleast selidik lah dulu kan .betol or tak ke orang tu cakap pasal kau or tengah gossip-ing about lain kan .hm entah lah .mcm mcm kan dugaan aku .so aku tahu kot dia benci aku .nak buat mcm mana .its not my fault so should i say sorry ? huh ? NO ! its a new me .bukan Mira yang senang senang nak dipijak kepala . ngehehe ,ape yang aku membebel neh . huhu .FULLSTOP

 okay okay tatap lah muka muka gedik and poyo aku .hahaha :P 

okay la ,na siap pegi tuition .addmath by Mr Umaas .haha i love him ! hahahah :))

bye byee and take careee !
xo,pink





5 comments:

Nurul Mazni Sawal said...

akak ni dikira youth lagi tak??
hehehe...
rasa2nyer akak bukan youth lagi dah.haha
ada msa tengok2lh blog akak
Kahwin dalam taman

intanurulfateha said...

.pegi youthsay hari ape?

pink said...

Kaka Mazni : eh still lagi lahhh ;) wee~

Kaka Intan : esok esok kakaaaa ;) hari Jumaat ;) akak ?

enyheartsdiamond said...

pergi ahad.. tgok sis catwalk :))

pink said...

sys eny : alaaaaaaaa :( hari ahad? err maybe pegi today . ahad not sure la sys .btw good luck !!! ;DD hee

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...