Monday, March 1, 2010

Majlis Cukur Jambul Baby Aqmal

Salamm semuaaa and hello :) lama nyaaa ta update .busyyy la kot .hihi
ermm minggu ne bnyk kali kot aku ulang alik dari Sungai Besi ke Balakong .hehe .Rumah nenek aku kat sana la .
hehe .

Hari Jumaat or hari Khamis mama ikot cik dah pergi tempah sume sume .aku na follow but ta dapat la .Tuitionn .huhuuu .ddk la uma sorg2 .hehe

Majlis berlansung hari Sabtuu .ecehh mcm bby tu kawen plakk .hahas :P
ermm aku agk teruja sbb b4 ne adk spupu aku suma ckur jambul kat kg blah lain lain then ttbe y ne buad kat uma nenk aku .wahhh terujaaaaa habess .yela aku kan tde adek .hehe
agk bersemangad tlg cik dah sume .hehe .bahagian hdiah sume aku urus kan .hehe siap print tag thank youu na lkat an kat paper bag .hehe .

hee .ne ade la pic pic ckett

 hahas me ,aqmal n dyla :)

haha muka muka ank dara ta tahu maluu :P

hahah .tade kijee kot ,time ne kat bilik achu ,org marhaban belum sampai lagikk
 hehe .adek spupu kuhh y handsomeee lah,hehe :P

ye macek macek marhaban .Thnksss ya ats dendangan anda sume y sdapp ;) tharu aku dga wehh :( tskk tskk



spot me? hehe .nnt da tua tua na join marhaban la .hehe .Insyallah :)



jempot makan macek-macekk ;)


waaa my baby ! ilovehimsomuchhh <33
ne pic rambot semacam jee :P 
muah muahhh !

hrmm act bnyk la pic tap .suda suda la tuu eh ;)
malas aku na upload da .lagipon mood mase ne demam'an
-.-' *na juga bgtahuu tuu

huuu bdn aku maken panas o kurang panas .
idk .

k la cow cin chaannn .
xo,pink
bby aqmal ,kaka cygg kamuuu tahuu !
mmuahx!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...