Monday, March 1, 2010

Isnin y malas -.-'

Salam n hello u olss :) hari ne da 1 Mac .yupp aku akn mula study tiap tiap mlm demi SPM kuh .bahaha .ayat skema jep .hari ne juga aku tidak hadir ke sekolah ,aku serongg ohh .kat cc nehh .ap y menyebab kan aku berubah?. entah lah .masalah demi masalh mendatang dlam hidup aku :(( huuuu .bencii ah !


BAHAHAHAHAH .semua di atas adalah lakonan :P
-.-'
gilaaa mu aku ponteng or serong or pape y buang masa tu
act betul la aku ta hadir kesekolah disebabkan aku demam lahh
hehe tapi depan lappie ta demam plakk ;P
aku ta tipuu okayy .
then aku tjga lambat hari ne ,hee ahaa ade sorg mamat pon ta pegi skolahh
hahaha .diep penin .huhu cian diep .
cibokk jaa org ta g school dea pon same .hehe :P
erm smlam teman org tu ta leh tido until 2 pagi kot .hee
demi nyett chukk kan .hahha .erm org bcinta bese da gelaran gelaran cm ne
ta pya heran .sape ckp aku gedik .meh aku blasahh :P

hrm dlm minggu ne bnyk kot perkara y berlaku dlm hidup ku
huuu .
syg ,bee tao bee terok gilaa kan .
sedeh ohh bila engad pagi tu syg call then kita hampir hampir kott :((
waaaaaaaaaaaaa .stop stop mira
guna kan peluang y adep untuk berubahh k .
Chaiyo chaiyo !
cute kan dat strawberry ?.-.-'

Lelaki ne ,dowg mmpunyai prasaan y tersngd sensetif
soo ,korg korg sume .Jaga lah k hati y bernama lelaki ne .
hihi .ecehh mengarot plakk .
-.-'


weh weh ,jadual SPM da kua la .
sape sape na
amek kat sini ye Jadual SPM 2010
hmm .cikgu school aku ckp ,ne mmg jdual confirm sbb date n time sume da ditetap kan .
aku ta tahu pape ao if jadual bertukar . hihi
sooo mangsa mangsa spm 2010 ,
jadual sume da kua .korgg da readyy?. 
chuak ta?. hehe ofcourse la kann :)
hrmm ,if ade pape y bocor kah ,terselit kah 
jangan lah anda sume kedekot untuk berkomgi ya
Sharing is Caring ,darlings :P

da lah ,stop gediks-ing 
hihi .take care yaa

eh eh sume add fb aku
Mira Pink 

hehe Thanksss
xo,pink


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...