Friday, March 5, 2010

Syg . forgive me :(

Embun di pagi buta
menebarkan bau asa
detik demi detik ku hitung
inikah saat ku pergi
oh Tuhan ku cinta dia
berikanlah aku hidup
takkan ku sakiti dia
hukum aku bila terjadi
reff:
aku tak mudah mencintai
aku tak mudah mengaku ku cinta
aku tak mudah mengatakan
aku jatuh cinta
senandungku hanya untuk cinta
tirakatku hanya untuk engkau
tiada dusta sumpah ku cinta
sampai ku menutup mata
cintaku sampai ku menutup mata
oh Tuhan ku cinta dia
berikanlah aku hidup
takkan ku sakiti dia
hukum aku bila terjadi
Sampai Menutup Mata -Acha Septriasa

SYG ,bee ta na sume ne tjadi .
bee cuba tao.bee syg cngd hubungan kitee ,huuuuuuuuu :((
bukan sng kan na jaga hbgan .hope kita dpt tempuhh dgaan dgaan eh syg .
engad ,walao ap pon bee cinta awk sorg jee
**omg aku jiwangg . :P
ilysm lahh :) 
Maaf kan bee ,sygg .
Ikhlas : Nor Armira Bt. Amin 

hrmm asal aku ta leh tido ha?
huhu -.-' mlm da semakin tuaa
ecehh baru pukul 12.15am ne
esok school la mira !
tidooooo
byeeee 
**act pnakot da
hahas ,btw esok maulidur rasul kat skolaa so sngtteruja kot :P
go 5SC 1 and 5 SC 2 .Kita mesti menang kannn :D


xo,pink
muahh


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...