Thursday, February 25, 2010

huh ?

Heyooo ! hee .lame kot ta update blog .then mcm2 berlakuu .
ermm .
dis week aku tersangad la penadd .huuu ta tahu lah asl tapi bila pk balek bukan lah penad sngad pon cuz sume sebok dgn saringan sume kan .hehe 
Dis year aku ta masok pape ponn .Yes jadi penonton jee .na try kann .hehe
lalala~ mrepek-ing sudaa .

Sahabat Baik? * ta pya bace la wehh
hmm hari ape ntah ta engad time perhimpunan .
ye terbongkar lah semua nya 
Thanks wahai sahabat sbb bgtahuu ;)
ermm kawan?kawan baik?.
aku berubahhh ?
NOOOOO okayy ,
ta tahu na ckp ape just na lepas kan ap y aku rasa ttg korgg 
if sape sape terasa aku mohon ampunnn wehh :(

Kalo kawan sorg tuhh ta bgtahu ,smpi bila bila aku ta tahu kan?
ye aku mengaku mungkin ade sket jarak antara kite sume 
na buad cmne da clas sume laen laen 
salah aku gk kep?.
kalo jalan berselisih ,
ye aku jugak kan y tego korgg
salah aku juga kne cop sombong?. 
beb ,korg tuhh y trasa sngd kot .
entahh lahhh .
Korang y ckp aku sombong kan?.
ckp aku berlagak?
fine .itu kawan baik?
mana janji janji duluu weh ?.
ha? siyes korg y minta sume ne tjadi then aku just etot ape y korg na
aku just jadi diri sendiri and aku ta pernah berubah .
ta kan na gurao skit ta lehh?
so lpas ne kalo tgk aku jalan ta toleh kat korg ta pya la mengumpat or pape 
korg y minta aku jadi cmtu k
then aku ta sukaaa korg cakap blakangg .
huuuuuuuuu
na ckp pape ckp jea la dpan dpan wehhh .
;((

**sori ,sume di ats luahan hati kott
hahas
ye aku okayy jeaaa ;D

yeahhh .semalam pergi tuition .
hehe kesian Hafeez n Hariz 
wanita idaman ta dtgg .
hahahas :P

then balek balek ,
mandii kejap ,buat wc dgn nyett :P
hehe .mama tadep uma ohh
pegi ikot cik dah g tempah makanan sume 
Hari Sabtu bby aqmal kne ckur jambul .
hehe .Betst kot .aku terujaaa
yela aku kan mana ada adekk .
hehe ;P
adek spupu ramai lahh .hahahs

Mlm pegi uma nenek na amek mama kan
sampai sampai teros amek bby aqmal
sumpaaa aku da sayaanggg gilaaa ah kat diep
hehe .Muahhhhx! 

Baring baring kat cik dah telelap plakk
kalo ta skola esokk (hari ne lah)
aku da tido jep uma nenek .
hehe

hrmm balek uma teros masok blek then bumbumm ;)
tido lahhh ,sje gedik gne ayt tuhh :P

erm tu jea la na update ,
ecehh mcm adep org bace plak :P
Boo mira .bluekk

*Yusraa sygs ,take care kat singapore tuuu
jgn gati gtai na nnt Abg Jas marah ;P
muahaha .ily la 5 SC 2 <3

btw tadi aku daftar SPM 
fuhhh jadual sume da dapt 
seram jee
T_T

aku amek suj tmbhan 
SENI .
ermm walaopon tgn aku ne tde seni kott :P
hehe 
Insyallah ;)
aku target A .hehe .
doa kan aku yee ;)

da lah ,belom lunch lagikk
bye bye 
Take Care :)
xo,pink




1 comment:

Afiqah Sahillah said...

tangan seni ni yeeeeee

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...