Monday, March 8, 2010

I'm happy ,,

Hello semuaaa :)) hee .tittle happy jea an .betul er aku happy? :P yes .tentulahh aku happy hari ne .hahas sng hatii jeeaaa :) no more gado gado dgn nyett . kat skolah pon sng hati jea .tade hw sumee :) hee

heee :D Alhamdulillah ,hari ne tade ape masalah sngad kott .

Hari ne aku bangun lebih awal dari biasa .hee sbb hari ne sume pengawas kena dtg awl .pukul 7 da kne adep kat school .Hari Majlis Perlantikan Pengawas ,PPS ,and ketua ,pnolong sumee :P
Sampai sampai school teros bkumpul kat dewan .hee .letak bag sume ,pas dapat name tag .wee baru kot dis year .hahas name tag last year patah time camping .aku mmg ganas :P hahas
Kena beratur sume .before tu sempat la bagi cam dekat yus kan .
Haaa ,tgh tgh dga ucapan and berdiri tegak kan .aku pndang la tepi .err bdk form four india ne da lalokk lahh .lalok means like na pitam or pengsan .thuyung hyang da dea pgg bahu kawan depan dea .Aku kbot plakk tny dea okayy ta sume ,dea angguk jea tapi bdn mmg ta stable laa .haha .Aku swoh la abg rafi pgg and papah dea kuaa .then pengetua bagi sume ddk .weeee i likeee :D

tgk jea la ade sket photo photo kami sumeee . :P

Penolong ketua kelas 5 Sc 2 .Basyirah sygg :)

My gurlfie :) hee congrats darl dapat jd naib pngerusi pps .Go ,go Chaiyoo! :D

Librarian school akuu :) hee .congratss beb

spot me ?. alaaa y malu malu tu of course akuu laa :P

Kabot la plakkk bebudak nehh -.-'

hee .final year laa T_T

eman dayana ,aziroh ,me and zura . 

Majlis ketua dan penolong tingkatan :)

me ,basy and fara .hee .muahaha

blue ,white and yellow ;D

syg syazz and ann'nur .hahahs ayu di belakang .candidd :P

nanoyy rawkkk yaww :P

retarded -.-'

 sayanggg yusraaa :)



see ?. huuuuuuuuuuuu .act kat class aku adep buad tarikh bday sumee then hari ne aku puny lady bird tu jatuhh .grr 

Hari ne patut nya balek 1.45 adep nilam tapi cm tadep pon .aku dgn farah balek jee .hahaha .alasan y plg bestt kitorg bagi kat pngawas .haihh jgn tiru akuu err -.-' senior year jee ade brani buad cmni .hahaa
balek rumah mandi sume ,ptg kena g school .huuu ade raptai sume lahh .school aku sukan this wed .hrm malas malas -.-' 
pegi pegi school dgn farah ,dayu ,mena and shuhada .otw tu tersepak dgn fahmi kat skola rendahh .hee adek dea nges ta na nek clas cuz takot cikgu math .haihh aku pon g tlg r .pujokk bdk tu sume .smpai meraung2 ouhh .hee .kitorg sume nek class then dpn clas dea pujokk sume dpn cikgu pon ta na .lastly sampi waktu math cikgu tu dtg then dea cm sindir sindir .elehhhh BOO la wehh .aku ta takott .cikgu tu TERlampau garang kot .hrmm dgn budak darjah satu chill la wehh .cikgu baru kott .waktu aku school situ sume cikgu okayy jeaa :) 



hrmm pujok pujok ta mkn gk budak tu .lagi kuad mraung ade laa .hee :D 
bwk jea r dea balek sume .haha .lawakk jea .kawan aku masok pejabat .dah mcm parents org dahh . :P
aku borak borak jea dgn bdk tu .hee .tersedu sedu dea kot .cian cian .
cikgu ,watch out heh .kau buli lagii aku blash kau .grr ! dushummmm ! bluekk :P

Menyempat kot snap pic kat school lme ,heee renduu nyaa .


taman bdk pra sekolah . weee time dulu ta bnyk bendaa -.-' jakun-ing 

hee .gedik-ing plak snap clas lame .hahas .clas 6 Angsana :) bdk bdk 6Angsana batch 05 ,contact la aku balek wehh ;P


menyempat jeaaa :P

then kami pegi berkawad .haa aku rasa mcm di PAKSA jee dgn cikgu .hrmm .
Anis ta dtg lagi time tu so aku jadi ketua jup .hahah terjerit jerit aku bagi arahan :D
experience kot .
esok adep raptai .haihh MALAS and PANAS GILAAA okayyy .grr .

tadi tgk bbdk cheer sume kan .hahaha .jelaousy gilaa ta dapat join dis year .hmm
bdk ptg jea .haihhh tade umphh .BAHAHA *abaikan -.-'


 
 
 bersepah budak tadii .na sukan kan rabu neh .haihh -.-'


grrr .nama aku NOR ARMIRA BT.AMIN bukan NUR ARMIRA BT.AMIN .haihh since aku kecikk kalo ta buad kesalahn ejaan ta bole kah? hrmm *bngang
hahah .tayang watikah and new name tag tuhh .ta bole belahh -.-'

da lahh penad kot type pnjg pnjg nehh .haha .aku dah gilaa blogging nihh .hihi :P
mao fb-ing dgn mira mshaludin and syazliaty :)
add my fb : NOR ARMIRA 
Thankss :)

peeps ,take care yaaa
*wait wait 
syg ,ily okayy :)
muahhx!

xo,pink



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...