Saturday, March 13, 2010

Sports Day . SB High School


Hey hey semua .hari ni sukan tahunan smk sungai besi .haa finally tiba juga hari yang ditunggu-tungu -.-' omg tipu tipu .
*da 13Mac baru na update bout sportsday :P
pagi pagi da bgn tao .bajet na dtg awal la kan .last last sukan start agk lewat cuz vvip dtg lewat .haihhh gila bengang ohh ! Grr .panas terik membahang .huuuuuuuuuuuuu muka aku da mcm ape ntah .rasa panas n cm tbakar jea uhh .

Tahun ne sukan school aku mcm agk hambar kot or mmg hambar ponn :P bahaha
hrmm gila sakit ank tekak aku menjerit jerit sokong semua kawan kawan .hahas .bestt dis year jadi penonton jee .ddk and jerit jerit .hahas .ofcourse la group kitorg y paling menyerlah kat stadium tu dgn suara suara nyaringg kami .hahaa . :D malu la jgak an junior junior tgk kaka kaka senior sume ta senonoh jerit jerit sume but bia la .just be yourself .ta perlu na cover cover tapi agk agk la kan . -.-'

hrmm bayar duit yuran rumah sukan tapi dapat makan roti jee .bayar dua kali ganda .haihhh menyampahh !
time na amek mkanan tu kan .ade la aku terlintas satu group ne and mmbe2 boys ade kat situ .
hafeez panggil ddk dgn dorg ,aku pandang then geleng geleng .fuhhh menyampahh gilaaa kot tgk one group perempuan .haihh malas r aku na citee .hahah .kasi gempak jea kan .tapi serious aku ckp .korg ta payah la na bajet chunn and na tayang harta benda .org mngata blakang la wehh .adohh -.-'

Lupa kan pasal dorgg tuh . hee .time kawan aku bas larii .gilaaa na tercabut ank tekak ne tjerit2 lahh ;P hahas 
lawak lawak . senior kan so ape peduli lahh .hahas . poyoo je akuu :P

err ne ade la sket2 pic ,layannnnn :)


Merahh selamanya di hatii <3 gooo Redddd !

gempakkk gila kadet polis buat hakka tuhhhh .teringinnn ohhh ! ajar lahh err 

kawan saya yang ayuuu gila hari tuu,Hafiza sygs .chunn gilaa youuu :))

see? rumah merah jauh ketinggalan sbb aku ta msok pape acara .haha -.-' bajedd la kau miraaa 
pasal cikgu najib tuu aku ta tahu cmne  dea bole nyibukkk :P ahahha

heee . maluuu lahh i nyahhh .haha .yus ta sempat na pose :P 

haha .mengadaaaa nyaa akuuu :P

hahaha .sayang sayang saiaaaa <3

we'r rawkkkk babess <3 

omg omg sunburn -.-' huhu

yeee dlm pic ne aku ready na jump dgn dorgg tapi da ikram tangkap  .haihhhhh -.-' saba jea lahh'

hee tu jea la kott ,hee thdi year terkilan ta dpat na join cheer cuz bdk petang .huhu
ta aciii ouhh :P

err suakn habes lwat cuz start lmbat :) emm sdehh nyaaa ,afta this da ta sukan skola mnengah daa :((
hrmmm .

yeeaaa ,pada hari sukan tu juga aku luka kan hati sumone :((
sygg ,bee promiz ta kan mcm tu lagiii .sungguh :((
percayalahh .


*aduhh poyo plak aku di sini .
ermm minggu ne sungguh aku ta sukaaa .
mcm mcm berlakuu lahh !
engad engad dugaan dugaan . :((

sttop stop miraaa !
buka buku baru , :)
syg ,ily okayyy <3 muahx!

ahaaa ,Hari ne kat school cikgu da xplain bout seni .ngeee da kne cari bahan ohh .
go go Chaiyo ! :DD
kau bole miraaa .Insyallah :)

err da larut mlm lahh .
mao beraduuuu lahhh :)
heee nyett ,da lelappp kott :P hee

Byeeee :D
Take careee !

xo,pink

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...