Sunday, March 7, 2010

Just Married

*title gempakkk -.-'
Salam and hello sumeee :) hee .hrmm rajen aku update blog memalm nehh .haha
yee tadi da mmbuta kat uma nenek kann ?. kan?. haha -.-' * soalan bangang :P

 heeee :D

Act hari nehh kawan aku dari kecikk ermm jiran sbla uma nenk aku kawenn :)
hee .mcm korg tahuu :P 
Kak Farah Suhana and her husband .adoi ta engad nama la bang .sorry -.-' hahas
Selamat pengantin Baru yaa :D 
hee.dowg nehh kawen mudaaa :)
Hope berkekalan hingga akhir hayat :) Ameen :)

Pic di curi dari hp aunty aku yep :) simple tap comel jea kan .bagi aku laaa :)

pic dicuri jugaaa . time ne nikah mlm tu kott -.-' entahh .hahahs

Tadi aku mlepakk je kat uma nenek .bisingg la kat lua dgn Dj sume ,karaoke lagiii .hadoii -.-'
tape tape .semngad kejiranan .hahas ta bole blaa ohh .
Then nmpk cik dah dtg .yeahhh my baby aqmal ! muahaha tros kiss kiss dea .hee mst dea lmas an .hahas
pduli ape aku .renduuuu sngadd la kaka dkat aqmal .ily lahh botakk comel :) hahas
Aku amek dkunggg2 dea .hii da pndai mengiring ye .baru na masok 3bulan .hehe .

Pastuu tuka tuka org plak jaga dea aku onl jup
hmm maken lame myspace membosan kann lahh -.-'
ta tahu na buad ape dah .anybody agree with me? ;) ecehh gedik plak aku .BOO
ermm esok ade Majlis Perlantikan Pengawas ,Pengawas Pusat Sumber And Majlis Ketua Tingkatan :)

hahas .naik pentas kott :P ikrar sume .last year so agk sdehh ,happy and i'll miss all about school :(
wahhh belum habis school da brangan nehh . hahaa .aku mmg ta bole blahh

ermm dunno na update pasl ape lagiii
myb jarang onl kot but update blog myb slalu :))
na mula struggle sume .fuhh SPM bhaii .sape y bijaksana tu ta y lah study .hee pegi la onl jea .syuhhh :P
pada sume y amek SPM dis year . err ape eh? hahas Chaiyo2 lahh korgg :D
-.-' *mrepekk

okayy la .walaopon mata ta ngantokk .
nyett da tidoo da .haihh lalokk -.-' hahas
muahx!

hee gtai naaaa .
Take care u ols 

xo,pink


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...