Tuesday, September 8, 2009

storyy :)

heyy .sup?. hee :D lme ta update blog yaww .huh .busy neahh .heh .hm hari ny korgg pose ta?. haa .haihh .ta bek ponteng ahh .:P heeh .da na dekat raya kann?. sukaa aku .heh .alah .korg pon msty suka gk kann?. tipu ah ta happy ?. :P hee .story aku dlm bebrpa hari :-


hari jumaat* lpas aku n rakn2 seperjuangan form4 pengawas g hotel y na buad dnner tuu .hehe .vistana hotel :) dscuss dgn mnager dea .miss yy .u baek gila lahh .hee .then dea suruh test makanan .hehk pose beb .so kitaorgg pon di ajak berbuka kat situ .heheh .hmm not bad mkanan dea .sedap lahh gk .kita orgg jea y agk budak2 .hahah .lawakk but buad bse jeh la .aku makan jea .hee .then dah abes sume g capt2 pic jup .neahh perkara bese kann?. hahah .:P
then balekk lahh .hahah .bestt wehh .ziqah,zera,fizah,mami n aen .korgg bestt lahh .gilaa :p
chaiyo2 pkayy :)


time nga discuss ngun miss yy .aku n aen gusip .hahah .:P







yeahh .capt by aen .thxx :) *pp aku gemokk :(





hahah .yeahh .tade kije .tgk bintang time nehh .hahah :p



hari sabtu* neahh .pag pag dah bangun na g tucen .huh .penad smalm ta hilang lagikk .yaww .tape2 .aku gagah kan jua .go mira :D g tucen balek lmbt skit cuz teacher lpas lmbt .:) hee .then teman azi g bly cake adek dea .sdapp nyee .hmm ,pose wehh .heheh .


hari ahad*heh .plg penad kott .pagi2 eyqa[kzen ku] dah text ajak hang g shpng raya .heheh .aku sukaa .:Dhahah .then around 11 .p.ngah anta dea kat uma aku .kitaorg siap2 sume ,abh anta g lrt bts .heheh .kan bestt kalo aku dah ad kete sndryy .yaww .hm .naseb tadep lah ramai sngadd kann .okay lagii .hehe .kitaorg g ts,sg.wang,lot 10 n pavi .patah balekk g ts jup .hahah .penadd .pastuu baru balekk .kol 6lbeh achu jmpot ktm serdang buka kt uma nenk .hehe .bestt lahh .:) mlm tu plak g jusco .hehe .turn ajim plak cry ksot .heheh .pnin ple aku .mte dah ta thn ngntokk .hee.

hari isnin* hee :) yaww .hari y aku na kc sumtin kat nyett ! .heheh .then dea ajk g sogo tman dea kejup .aku dgn slambe jea pakai baju skola peg .ehe .mean lepas balek skola lahh .ta men ah serong2 .haih .tadep lah ramai sngadd .heheh .hmm ,y hari ny ta leh cita ah ..rahsia hati daku .hahah .ilysm <3

heh .hry ny plakk cm bse jea ,cme ad undian na tntukan color tshirt clas .yeahh .bbyblue n white .okayy kott .kalo ta aku na pink jea but cian plakk boys2 kat clas tuu .jambuu t .:P hahah :) . hee okayy lahh .stop stop .na tido .nyte :)

** org y pernah bergelar shabat baekk .heh .wehh aku doa kan kau y terbaekk .ameenn :)

bye bye .loves,myraa :)

















No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...