Tuesday, September 1, 2009

:) smile

heyy hey .whoot sup! hehe :P
yeaahh .MERDEKA ! hehe


yeaa suda 52 tahuun negara kita merdeka .bangga menjadi rakyat malaysia .:) wahh ayat akuu .hahah .hmm .na cite pasl merdeka ny .terengad plak time join tarian gergasi dekat stadium merdeka tahunn 2007 .wahh best gilaa :D aku renduu sngad time tuu .kalo bole putarkan masa ..haa dah lame buad .heheh salah satu kenangan y plg endah lah kut :) hehe .

hmm .hari neh dah1 sept .sekejap jea .aku rasa baru masokk skola form4 .hahah .tu lahh ta engad dunia .haih p na jadii .hehe .puasa pon dah 11 hari .dah na dekadd raya lahh .weee .sukaa lahh .hehe .balekk kg .heh .kg aku kat kl jgakk .hahah .hehe .dah aku mlalut .

hari ny skolah bkak balekk .happy keh?. heh cket ah .yess .now ,aku jadi minah rabunn dah .baru pakai spec but dalam kelas jea okayy .hee ta mungkin aku pkai snantiasa .hahah .lawakk ouhh .budk2 laki bahan2 .heh .ap aku keshh .wekk .korgg jeles ah tuu :P hee .baru ta kena mara dgn basy kat lab chemist .hahah .basy ,now aku dah paki spec okayy .dah ta nmpk kuasa dua dahh .:p

hari neh balekk lmbt agy .huh .penadd .ta abes2 meeting pengawas .only form4 lahh .neahh .pasl dnner lahh .woo .penin gk na menyusun atur dnner ny .ramai uhh .penin2 .try da bestt lahh .go miraa .chaiyo ! hehe .

**neahh .dah lah tuu .kawan2 smpi disni saja ya .bye hye .hahah .

loves,myraa :D

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...