Wednesday, September 9, 2009

1st tagg :)

1. Ape perasaan anda sekarang?

~happy kott :)

2. Saya nak makan?

~trengen na minumm jea skgg .:P

3. Saya tak suka?

~ta tahuu :P

4. Impian saya?

~banyakk sngadd .ta perlu tahuu lahh

5. Haiwan yg saya tak suka?

lipas,lipas n lipas kott .

6. Saya harapkan?

ap ea??blurr

7. Jika boleh putarkan mase?

na waktuu tarian merdeka 2007 .bole??

8. Saya pada 10 tahun akan datang?

umo 26 .hahah .kawen da kott :P

9. Handphone saya adalah sebuah?

alat telekomunikasi y amad pentingg :D

10. Saya pernah bercinta sebanyak?

neahh .sy ta phm soalan .ulang balekk?. :P

11. Saya suke pada?

manusia n munyett .hahah :P

12. Kawan2 saya?

bestt sekali :D

13. Pernah dikhianati?

neahhh :P

14. Ape yg anda hendak lakukan terhadap dia?

hahah .ap ea??. perlu keh anda tahuu?. hahah

15. Senaraikan 8 org untuk di'tag?

-aimi[tunggu kau balek uma ah] hahah

-shamin

-de'an

-sys wunny

-miss AM

-sape2 na amekk jehh laa :)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...