Monday, February 18, 2013

Perempuan

Assalamualaikum and helloooooooo korang!
Malam isnin ni tetiba ada mood pulak nak update blog hihihi
So marilah kita update sikit dekat blog kesayangan saya niii ;)

Tajuk entry perempuan?
Hmmm apakah maksud disebaliknya?
Kehkehkeh

Kan haritu cuti CNY semua cuti kan kan?
So banyaklah plan yang tidak dirancang terjadi
Antaranya adalah! Heheheeeee

Jommmmmm baca!



Kitaorang plan nak surprisekan zura then sekalikan la january babies aziroh and anis,tapi dekat cake biasalah mengada sikit buat lain. Ada yang takde kaitan pun terkena muehehehe :p
Dah la plan last minute ,kena tunggu kak zaimah tu habis keje pukul 9mlm pastu terkejar-kejar ke rumah zura naik kereta nadd ,sumpah aku cuak drive kereta org.. Thanks nadd sbb percayakan aku :p Siap masuk rumah kot sebab zura takde kat rumah ,so komplot dengan family dia hihihi comel je mak ayah dia ;) btw HAPPPPYYY BIRTHDAYYYY korangggggg!!! (Anis,Aziroh and Zura)
Dahlah malam so faham-faham je la mana sempat nak luangkan masa bersama-sama so plan untuk esok hari terjadi , kitorang plan nak hantar zura balik lendu kat tbs.
Lepas hantar mama dkt bangsar pepagi tu, aku pun terus amik kakak-kakak sekalian ke tbs. Katanya nak karaoke sebelum zura berlepas tapi apakan daya apabila masa lebih mencemburui kami semua. Zura punya tiket pukul 11.30am so terpaksalah kami melepaskan zura dengan hati yang berat. Tu pun aku dgn zemah dah hasut beli tiket petang sikit tapi zura sikit pun tak makan hasutan kami hahahahaha :3

Lepas hantar zura kami breakfast then karaoke! hahahaha plan harus diteruskan! lols


Amboiiii gembira sampai bergegar wkwkwkwk 

Itu je gambar karaoke dengan dorang ni
Ni semua kawan sekelas aku masa form 2 and 3 ;) JATI! Ecehhhhh
Maaf quality picture tak lawa sbb guna hp comel saya je :p

Lepas jimba kejap dengan dorang ,aku ada plan lain pulak
Amboi kemain mira busy benor lols
Mana ada masa cuti mcm ni la boleh jumpa dorang ni....... kan?

Plan seterusnya adalah makan-makan di rumah Basyirah!
Yayyyy sebut saja pasal makan ,memang aku sukaaaaaaa hihihi
Lepas gitu gini ke sana ke sini sampai juga rumah basyy!
Yayyyy basy buat nasi goreng tomyammmm and bihun sup yummms yummeeyhhh!
Memang dua-dua tu aku balun hihihi sedap!

Gambar ni jumpa dalam bilik basy! hahahahahahaha konon masa form5 nak hias class letak frame ni la tapi berapa hari je pastu terus terperap dalam bilik basy. And now bila tengok balik rasa nak nangis *over* hahahahahhaha siapa nampak armira amin yang mana satu? Lols

Haaaaa ni kawan-kawan masa form4 and 5 pulaaaak. Hidup science2! hihiiii

Chaaaaaaakkkkkk ada nampak macam 20 ke? Takkkk, kan? Mihmihmih

Yayyyyyy jemput makannnnn dapppnyeeeeeeeee!

Tadaaaaaaaaaaa gambar tuan blog dgn sahabat baiknya! ^^

Gambar dekat rumah basy semua dari ayu's phone cam ,terima kasih ayuuuuuu! heeeeee

The end ~ hikhik sebab tu title entry kite this time 'perempuan' sebab kali ni keluar dengan gegirls sajeeee teeheeeee ;)

NotaPink: Siapa tahu result STPM keluar bila?!! :( Takutnya........

Take care guys!
xo,Armira



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...