Saturday, July 2, 2011

Transformer Dark of The Moon

Assalamualaikum and Hi !

Siapa dah tgk Transformer Dark of The Moon ? Angkat tangan !
Eleh mesti semua dah tgk kan kan :p
Dengar cerita semua dah fully booked hadoi
Aku dah tgk belum? o.O heeeeeee*sinis

Yeayyy me and all my brothaaa dah tgk!
Nasib ada Emara buat e-payment.If not mmg tak dapat nak tolong la nak beratur buat bulatan kat mid tu :P hehe
So last wed kami semua sanggup pergi mid awal awal pagi woo sebab movie start 11.15am aigoo
And me ponteng sekolah hihihi :p but mama saya tahu ye dengan muka suci merayu nak kata dah booked ticket semua mehehe :B
Aha Hariz cant join us that day :( huuuuuu
So ada satu seat kosong la hehehe aigooo :p

Actually aku bukan la fan Transformer and fanatic sangat
But aku ikut la juga sekuel2 dia kan
And mmg tak rugi la aku tgk ! Wohooooooooooo AWESOME bhai! hihi
Itu mmg movie yang wajib tgk lah.


Auwwwwwwwwwwww anyonyoooooo omel omelnyeeeeee hehehe

Lagi lagi ada Josh Duhamel auwwwwwwwwww terpaku tergoda semua taooooo
Dengan lengkap berpakaian ala ala askar uwwwwwwwwwwwwwwwwwww sukaaaaaa sukaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa #OVER


Hero dia masih dikekalkan hehehe
Heroin tukar tuka and aku suka lagi Megan Fox wuuuuu but Rosie Huntington tu pon not bad :)

Heee so siapa siapa yang belum pergi tengok tu,sila pergi tengok okay muehehe

Hurmm semua dah nak pergi jauh jauh and tinggal aku saja aigooo
Aku kena lebih tabah ,chaiyo3 :D

NotaPink:Awak awak !I found yours hehehe, chakkk! Keep it up ! :p

Okay peeps
Take care always
Byeeeeeeee

xo,pink

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...