Friday, July 15, 2011

Ehem ehem

Assalamualaikum semua Hii auchakkkk X)
Sekarang ni musim hujan ye tiap tiap pagi? Eh hehe

Situasi Comel

Mama:Kau dengan siapa sekarang?
Anak dara:Hah? Dengan siapa apa?
Mama: Helehhhhhhhh buat buat tak tahu pulak 
Anak dara: Mula pelik dan menoleh terhadap mamanya
Mama: Yela kau kan dah 18 tak payah la sorok2 dengan mama lagi
Anak dara: Speechless.... HAHAHAHAHA terus tergelak terbahak2 XD
Mama: Kau ni cuba la serious bila mama tanya tu..
Anak dara: Masih tak berhenti gelak..
Mama: Beredar ke dapur..sambil mengomel..
Anak dara: Masih tidak dapat berhenti gelak.. 





Heeeeee asyik tersenyum sepanjang hari,aku bahagia dengan suasana hidup aku sekarang.Alhamdulillah :)
Bila kita selalu berfikiran positif dan senyum maka hidup pun akan sentiasa ada bunga bunga yang menyinari hidup hek elehhhh ayat aku tak boleh blah ah xp



Trauma dengan sesuatu perasaan? Mungkin sedikit..
Biasalah tu kan ,seorang manusia yang normal takut untuk mengalaminya sekali lagi..
Eh aku dah tgk 'Sekali Lagi' hehe <--- ketinggalan zaman
Tak dpt tgk dekat wayang pon redha je la ,thanks Astro First :) Agak2 Harry Potter nnt Astro First keluar tak? :O Hehehe :B

K laaa eh budak2 UiTM cuti sem kannn hehehe so dpt la saya jumpa syg2 sayaaaaa tiap tiap hari muah muah

Baiii nak siapkan kejeeee
Tc!
xo,pink

4 comments:

Mra Mastura said...

ehem ehem..sape haa? kekekeke

pink said...

Kak Mra : Heeeeeee mana adaaaaaa

enyheartsdiamond said...

ehem2.. nak batuk jugak lah :D

pink said...

Sys Eny : Hihii jum batuk sama2 :P

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...