Wednesday, June 15, 2011

Jangan Menangis

Assalam and Hi

Kenapa mengapa?
Persoalan yang bermain di benak fikiran ku?
Berulang kali aku mengalami situasi itu
Seperti sudah lali
Ya,aku redha

Aku tahu aku terpilih dalam kalangan
Untuk diuji , diajar apa itu kehidupan. Bukan?
Aku cuba untuk meleraikan
Aku senyum ,berdiri , meneruskan
Aku tahu aku boleh
Aku akan cuba , cuba dan terus mencuba

Orang hanya tahu luaran
Hanya tahu adili
Tapi ,
Yang rasa kepahitan ,
Kesedihan .
Hanya diri rasa semua itu

Tapis semua yang adili
Hanya satu matlamat
Gapai setinggi boleh
Ya,aku tahu
Bukan mudah.
Gagah untuk teruskan

Aku tak mimpi.Kan?
Sedar dari lamunan.Kan?
Ya aku tahu semua tu.
Satu hari.
Aku tunggu hari itu.

Kterimakasihbai

NotaPink: Saya suka perasaan bila taip entry kali ni.

Gambar tiada motif.Sekian

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...