Thursday, May 19, 2011

Jangan biarkan diri anda diselubungi..

Assalamualaikum and Hi you alls ! 
Hows your day? Best ? Fun? Sad? umm lumrah hidup lah tu kan :)
Title entry mmg sangat tak boleh blah! hahaha :P


Okay actually aku create entry ni sebab idk actually. #Apakah?
Cuma rasa nak post and sedarkan diri sendiri haha aku punya blog so aku syok sendiri lah bak kata Anis :P


Okay aku tahu skg siapa yang amik form6 mesti semua macam confuse and still blur2 dengan future kan kan?
Aku pon rasa macam tu. Humph aku mengaku aku masuk form6.Why la setengah orang nak malu and taknak mengaku or pandang rendah kat form6? Kenapa? Mengapa? Sebab pakai baju sekolah? Aha at first serious lah aku pon malu gak hahaha tipu lah woii siapa yang takde rasa segan tu kan kan? :P
Aha then bila dah lama macam dah sminggu tu aku fikir and cuba buat diri aku dalam situation mature lalala 
Yeahh now Im eighteen.Aku boleh fikir atas kepala otak and fikiran aku sendiri.Buat apa nak rasa down sebab orang sana sini semua cakap macam macam.Yeahh betul la org cakap STPM tu susah semua kan.Ye aku tahu but .. kenapa mesti pandang rendah?Hina sangat ke amik STPM ni? Haaaaaaa haish kang aku sepak sorang2 muehehe gurao je :P 






Okay aku pon tak tahu why aku create and post this entry..
Maybe sebab geram? Yaaa who's know aite?


Anyway ,siapa yang bagi aku semangat and tak putus2 support me thanksss sooo much ! love ya xoxo
Aku adalah aku.
Aku yang fikir semua ni.
Aku tahu apa yang aku buat skg.
Aku cuba faham apa yang aku nak luahkan.
Aku takut pon ada.
Aku rasa macam macam.
Humph,
Ya Allah ,bantulah hambamu untuk memberi petunjuk yang mana jalan sebenar padaku ? Bantulah hambamu ini Ya Allah.


Hope korang pon dapat bagi aku nasihat semua heeeee :D
Okay ni entry pendek jea.
Takde nak apa apa sangat pon.
Cuma satu je lah pesan JANGAN PANDANG RENDAH PADA SIAPA YANG AMIK STPM.
*muka annoying*


Okay ni post yang berjadual ,actually masa entry ne aku kat campus lagi wahahaha 
Aku balik pukul 3 la skg hoiii = =' Chaiyo3 :D


Okay kawan kawan ,so today we will start our day with a big smile and happy feeling :D
To korang yang amik form6 : Jangan biarkan orang lain jatuhkan semangat korang. Biar kan je apa yang orang nak cakap .Kita tetap dengan pilihan kita sendiri okay? Dengar cerita rayuan dapat tahu 20Jun kan.So buatlah pilihan masa depan yang terbaik ye :D Aku pon kena fikir betul2 gak :D
Banyakkan berdoa and mintak petunjuk InsyaAllah kita tahu mana yang better kita pilih :)



Okay  Happy Thursday peeps ! :D Have a lovely day ! Muah muah :P

Tc and xo,pink

NotaPink: Semua yang berlaku ada Hikmahnya kan.Setiap perkara walaupon benda tu nampak macam remeh but actually ada sebab2nya :)
Ummm today lesbo terhebat saya nak tinggalkan saya :( sobs urm tunggu la entry seterusnya :')

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...