Friday, April 8, 2011

Ilebiuuuuuuuuuuuuuuuu

Assalamualaikum semua and Hello!
Hahah jgn marah title saja nak gedikk! dah lama aa tak menggedik en asyik inoccent je   *pengsan*
Ye sekarang mood nak update entry memang meluap tapi aku asyik mengantuk je o.O
Okay entry yang lepas kan aku dah janji nak story pasal 'JOM U' tu?
Okay siapa yang lepasan SPM and STPM mmg confirm lah amik tahu pasal expo pendidikan nih :D

JOM U nih ada hari Sabtu and Ahad je pastu hari lain diorang tutup :P hahaha
This time buat dekat The Mines eerr no no dekat bangunan belakang The Mines tuh.Aku malas google apa namanya tu.Hihi
Korang tahu aku pergi JOM U duaaaaaaaaaaaaa kali hookay!Semangat semangat sungguh anak pokcik Amin nih :P
Hari Sabtu aku pergi dengan gegirls je semua ^_^ so boleh feeling2 cute lah dgn mereka semua ahakz
Eh eh nehi nehii lupaaaaaaaalupaaaa kami ada juga kumbang2 eh bukan kami diorang je ehem ehem*batuk huk huk :P
Yang dimaksudkan ialah Aziroh punya kumbang and Naja punya kumbang wakaka
Orang ada kumbang so bawakla kumbang diorang kan.
Orang yang takde kumbang ?? Kehkehh happy je sentiasaaaaaaa wakaka :P
Thanks kat kumbang Azi sebab tumpangkan aku and Meyna pergi The Mines pagi2 tu hihi jimat duit tambang. :P
Then biasalah kalau dekat expo pendidikan macam macam hadooo :D
IPTA and IPTS semuaaa ada.Kat sini korang tanya lah course apa nak apply semua alaaa macam biasalah kan kan? Korang tahu dah kan? huehue

Then lepas dah penat pusing dalam dewan yang besar dan nyaman tu kitorang pon pergilah mengisi perut :P
Ecehh kat sini kan kan errr takde pape lah >.< hahahhaa lalalala~
Dekat Mines kitorang pusing2 and aku teman ayu my dear pergi makan and kami minum cool blog ! Muehehe kau hadooo? non hadoo kan? Eh aku dah try choc and oreo flavour but aku rasa strawberry lagi nyummeeeeeehhhhhhhhh~ *pejam mata imagine*
Kami dating dekat hujung2 kan ayu :P hahaha
Best lah wehh tempat tuh.Nyamaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn then kita boleh buat pertunjukan kat bot2 yg lalu ehh #bot! hahaha :P

Then Syafiq nak belanja Anis ,Zura ,Meyna ,Ayu and aku bowling malangnyaaaaaaaaaaaaaaaaa penuh and ramai lah! = =' sedih je.
So kami ponnn blah je dari situ dengan perasaan tak berapa hampa.Pulanglah kami menaiki KTM dan tibatiba rezeki ada org nak jemput hihi.
Siapa2? Tetttttttttt rahsia! :P

So aku boleh buat conclusion Sabtu hari gadisssss muehehe :P



Haaaaaaaa Ahad pon aku pergi lagik? Haa cee cee cite? Asal aku ttbe rajin pergi sampai 2kali?

Ahad pagi aku bangun awal sebab dah janji dengan bro bro aku yang comel gituwwwwww = ='
Tengah siap2 dapat call 'kitorang kat bawah'
Terus jenguk haaaaaaaa nampak dah merekaaa.
Salam mama terus turun.
Okay gerak The Mines naik cab muehehe .Sampai 2 cab tao :D Kemainn.
Awal pagi masuk The Mines.Kosong je haha
Aku pon dah naik bohsanggggg masuk bangunan belakang Mines tuh.
Cumaaa sikit lah nak komen komen .Kenapa lah aku datang hari Sabtu kene berebut nak dapat bag color purple tu?Kenapalah hari Ahad semuanya sangat teratur alahai but takpe2 nxt time buat lah dari awal semuanya teratur.Cehh siapa lah aku lagi kecik molek nak komen komen pulekk :P
Kat sana kitorang jumpa Syaz ,Meor and Iman ! Heeee best betul tersempak2 neh kan :D

Pusing kiri kanan then amik keputusan gerak Mid yeayyyyyy!
Kami naik bot tao! Hahaha bot pergi Mid? Oh tidakk lerr.Naik bot dia hantar sampai yg jejantas kita nak ke KTM Serdang tu.Tahu? Tak tahu google la :p

Okiee before bebel lebih panjang,cuci mata dengan gambar dulu ye? :D

Muka kekenyangan lalala :D

Sedang tunggu tuan besar :P hahaha

Ruban.Hafeez.Fakhrul.Iman.Emara.Hariz

Kenapa aku kelihatan sangat pendek dalam gambar ni?

Sexayyyyyy tak!!!!?? Kan kannn ? :P

Alahaii nyahhhh! :P

Me and Emaraz! :D

Hahaha minah over :P

Aku suka kot gambar nih! Okay BIG L for youuu babyyyy :P

Okay terus je la cerita,sampai Mid aku text Kak Mra tanya ada kat mana .Ahaaaaaa that day ada Gathering blog actually.Sedihh aku tak dapet join keluarga blog ku :( Takpe nxt time okay! ^_^ But dapat say Hiiii dekat kak Enna banana hehehe .Emara pulak bangga dapat salam Angah hihi.Suka dia sbb selalu baca blog je then face to face plak.Angah en fofularr :P hihi

Amik ticket yang dah dibooked ,then makannnnnnnn time! Lapor gila kot.McD laa apa lagik hihi
Lepas makan terus masuk wayang lalala~

Haaaaa movie ni la kitorang tgk :D
Mcm game je en en ? tehee~

Sucker Punch! Okay siapa dah tgk angkat tangan?? Komen korang?
Movie ni superb lah!! Serious .Kita kena faham jalan cerita dia baru kita fikir ohhh haaaaaaa kiraaaaa macam tu lah :P
Movie ni berkisarkan ttg fikiran diri kita sendiri .Siapa yg tentukan pilihan jalan hidup kita sendiri. Alahaii malas review lebih lah kan ,syuhhh sana pergi tgk movie tu :P Ehh ada cewekk comel dalam tu Vanessa Hudgens hahahahaha *sumpah lawok
Aku rasa for boys mmg syiok la layan movie neh than gadis2 kan lalala~
Dah2 aku gerak pon dengan semua lelaki = =' aish hari tu bajet bajet boyish la hahaha :P
Kalau dalam wayang siapa duduk sebelah aku mmg kene tahan lah sbb aku nih banyak tanya hik hik

Then hbs wayang gerak The Gardens window shopping.Fakhrul ttbe nak shopping kan so teman lah beliau beramai2 muehehe .Aku terus terjah cotton on ishhh nafsu shopping sangat tinggi heeeeee
Lepas fakhrul settle semua kami pon balik lah jalan comel comel keluar Mid tuju KTM
Dekat KTM byebyeee apes sebab berlainan haluan .
Haaaaaaaaaaaaa dekat KTM lah ade peristiwa kahkah
Ada cina kureng sikit kot nak join group kitorang hahaha habis lariikk aaa kitorang :P
Kesian pulak aku tgk dia ,sebab bila dia tanya kitorang lari and dia boleh nak ikut plak tu ! Gerun!

Akhrinyaaaaaaaa kami sampai jua ke destinasi....
Fuhh berjalan je keje aku kan.
Bila nak kerja ? Pon tak tahu lah.

Okay lah dearies.
Byeeeeeeee ^_^
Eh saya dah baik demam :D Yeayy
Take careeeeee :)

xo,pink

2 comments:

Cinoi Lavigne said...

Ehe karnival masuk U tu kan dia pergi seluruh negara. Haritu dekat sabah pun ada tp lalu saja, sebab sudah tua. hoho. dulu amsa kami habis SPM mcm xda pun karnival mcm ni dibuat

pink said...

yeap2 seluruh Malaysia .hihi .
ohh umur berapa nih? heeee

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...