Monday, March 28, 2011

THEPINKGAJAHSTORY ❤'S LUCKY DRAW

Assalamualaikum and hello dearies :D
Ahaa rajin aku join macam-macam kan sekarang? Biasalah penganggur terhebat! :p hihi

Okay now aku nak join lucky draw hehe mana lah tao aku salah seorang yang bertuah! >.<
Kenapa aku cakap salah seorang? Ye pemenang ada 2 orang o.O Huyoh best wok! Hihi



Okay semua kat bawah aku copy paste saja dari blog beliau :D


  • terbuka buat followers ThePinkGajahStory ❤ sahaja :)
  • mesti ada blog.
  • buat satu entri pasal lucky draw ne and letak "ThePinkGajahStory ❤'s LUCKY DRAW" sebagai tajuk.
  • copy banner lucky draw di atas ne (sila klik banner tu, baru save) and link-kan ke entri lucky draw ne.
  • tag 3 orang bloggers lain (lebih pun nda pa) and make sure dorang tau.
  • hantar nama & link entri kamu di bahagian comment post ne. jangan hantar tempat lain tau.
  • sudi² la LIKE ThePinkGajahStory's FB page & click my heartbeat (optional):)
Tarikh tutup lucky draw : 30 mac 2011 (jam11.59 malam)

Okay now time to tagging people! Mehehe siapa yang sangat bertuah itu untuk aku tag ? :p


Done! :D

Haaa nak tahu hadiah dia apa? Peh sumpah aku suka gila kot mahu terbang lompat-lompat kalau aku bertuah Hehehe

Okay tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Okay ini aku copy paste from her blog hehe
Ini contoh la :D Haaa nnt ada versi korang dalam bentuk doodle wahhh gilaaaa kentang ! Kan kan?

So sempat lagi nak join! Cepat2 mehehe XD Hope aku bertuah hik hik

Byeeee ya! 
xo,pink ^_^

1 comment:

Ryna Tri Asmara said...

thanks for joining ThePinkGajahStory ❤'s lucky draw :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...