Thursday, March 17, 2011

Aksesori Mak Enon Giveaway

Assalamualaikum semua XD
Di petang nan indah sempoi sempoi bahasa hehehe
Aku dengan perasaan berbunga bunga ingin join contest ! Yeay contest apa haaa? :o

Chakkkkkkkk auchakkk !

Haaaaaa Mak Enon comel buat giveaway lah ! ^_^ 

Okay kita teruskan dengan agenda kita :D

Ini copy paste dari blog Mak Enon ye :


1. ikut suka korangla nak FOLLOW atau x blog aksesori mak enon nie.eloklah FOLLOW.kang kalo pemenang dah diumumkan,tiba tiba korang yang menang,hah camna tuh kalau korang x taw.

2. buat satu entry kat blog pasal giveaway nie.simple simple sudah.kalau nak buat berjela jela pun suka hati lah.jangan lupa promote promote sikit aksesori mak enon.paksaan nie!hehe kidding.

3. letak banner kat atas dalam entry korang.WAJIB.letakkan jugak link ke blog nie.WAJIB.

4.WAJIB tag 5 orang kawan korang.bagitaw kat dorang yang dorang kena tag.

5. tinggalkan link entry korang kat comment entry nie.comment entry nie ok.tinggal kat tempat lain gua x layan ok.

6. tarikh tutup penyertaan ialah pukul 11.59 malam 20 Mac 2011 iaitu hari ahad.

So sempat lagi aku nak join kan kan ? Mehehe XD 
Ahaaaaa banyak kot Mak Enon jual aksesori2 menarik ,tertarik da boom boom bom bom pow! Ehh ==' 
Semuanya up-to-date lagi yo! 
Love it!

Nak share sikit gambar aksesori yang Mak Enon jual hihi

Favret aku kot nih! Otomen jeng jeng :D

Haaaa aku rasa ni trend kot sebab ramai nak pakai burung-hantu punya rantai :p

Haaaaaaaaaaa okie dah cukup la entry saya buat masa ini*hembus nafas 

Eh nak tag org la ! 5 org yang sangat bertuah *bunyi drum


Haaa jom ramai2 join ! :D

Byeeeeeee

xo,pink

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...