Thursday, December 30, 2010

MALAYSIA JUARA WOYYY

Assalamualaikum pembuka bicara ecehhh wahh ! hahaa ^_^

Okay okay maybe aku terlewat nak post entry about Malaysia menang malam tadi kan but takpe demi cinta ku pada ABG MUSLIM ehh ehhh CINTA KU PADA MALAYSIA aaa wahahaha -.-' akan ku buat juga entry ni walaupon ketinggalan sikit kan kan :P 

Malam tadi tgk kat rumah je dengan mama and abah ,wakaka terjerit jerit lah kan hoyy hoyy aku mmg semangat bola wa cakap lu oh sekarang haha :P
Malam tadi berdebar jugak bila INDON dah 2 GOL kan aku terus cemas seorang diri walaupon abah cakap hek eleh rilex la ,MALAYSIA menang lah*dengan nada yang sangat yakin okay abah cakap

Haha yeahhh finally MALAYSIA menang!! Yahooo terjerit jerit terus post kat wall fb wakakaka
Dulu minat dekat ABG FAHMI tuh but malam tadi kiciwa tgk blog GF beliau wah wah takde aa kak ,gurao je :P hahaha 
Okay tukar pulak minat kat ABG MUSLIM wakaka gatal gilaaaa nohhh :P 
Eh eh aku rasa korang pon mesti dah tao kot blog GF GOAL KEEPER HEBATT tuh ? :) 
Okay okay nih link beliau GF GOAL KEEPER :)

Okay tadi tergerak hati nak men-google gambar gambar abf MUSLIM hot hot kita kan hahaha -.-' OMG ape nak jadi dengan Mira neh ? :P

So yang mana berkenan jea lah wahaha

Saksikannnn lahhh :P

Okay abg muslim pakai songkok ,auwww :P

Okayy ade dua kesayangan dalam nih wakakaka lu bajet aa mira -.-' tapi mereka hebatt kan kan eh yang color BIRU tao ! MALAYSIA!

Okayy sukaaaaaa sama rambut ABG MUSLIM heee eh eh gua mmg suka lelaki rambut pacak pacak ni nampak pehhh speechless neahhh :P

Tgk rambut die cepattt waaaaaaa nak nanges aa hahaha gedik gila -.-'

OKAYY TADAAAAAAA GAMBAR PALING TERHARUUUUUU AA :') isk isk tgk numb 24 tuh wahahaha :P

TAHNIAH BUAT MALAYSIA ! :)
BANGGA DENGAN KORANG LAH ! 
RAWRRRRR RAWRRR 
heeeeee semangat nih eh eh dengar kata diorang balik pukul 2 today kan jom sambut wahaha eh dah pukul berapa nihhh T_T 
bhahaha

Hrmm hari ni agak bosan la ,takpe rehat kat uma la today takyah kua memana ,kemas bilik yang mmg dah terkemas nih*ecehhh :P
dvd marathon eh haaaa nak g uma cikgu la amek BOF aku balekk hahah lame dah tak tgk MIN HO dalam tuh :P 

Okay okay semalam aku ade gath dekat MID malam sikit aku update la ehh ^_^

Bye bye korang 
xo,pink

Take care always ! Haaa bbdk nak dekat sekolah jaga diri tuhhh ! :P ecehhh aku cakap dengan cara mengejek tao bhahaha :P wekss


4 comments:

ayu said...

gatai nohh pink kita ni.
muslim tu i punya. HAHA

pink said...

haha eh eh he's mine meyh ,u amek lain okay tu safee ade :P hahah

Unknown said...

tahniah malaysia!!

pink said...

yeahh tahniah !~ ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...