Thursday, August 26, 2010

shopping and fun

Salam and hello semua ! aha lama kan aku tak update ? haha ceh lame kah ? yelahh orang lain hari hari update ,aku ? haha pemalas -.-' eh eh actually bukan pemalas okay haish sape cakap tuh ? babap kunk ! *gedik ohh :P
seperti yang aku kata kan before nih yang aku akan jarang update kan .yela aku nak spm kan sila faham okay ?*muka garang :P

Today ,mcm biasa je puasa ,school agak tak serabut sangat lah kan .hee ohh kena cubit dengan Pn.Suzana ! haha tak sakit pon geli je .haha Boys kena aku rase sakit kot :P hahaha

Okay petang after balik school ,aku on lappy terus online FB tuh .hee tunggu Miraa kawan saya yang bernama Mira jugak ye .haha beliau rajin pergi ke class addmath .tunggu die text aku nak window shopping pada mula nya la kan :P hahaha aku pulak KONON nya nak teman die cari kasut la kan .hahaha KONON KONON ye -.-'
dah siap semua abah hantar aku dgn die kat Lrt BTS . mcm biasa lah kan .
Shahrul Iman pon follow kami berdua .baru best bertiga .
Gossiping semua lah kan .whoa mmg best lah .haha
Lrt sampai naik then turun Hang Tuah naik monorail turun Bukit Bintang then jalan kan .yeah konon konon .
Then masuk zara ,haha konon konon tuh dah hilang dah T_T
hahahaha .After that tujuan utama Pavilion ,cotton on alaaaa kureng je -.-'
Forever 21 ,agak ade yang tersinggah di hati
.then aku dgn mira jumpa jugak ape yang kitorang masing masing suka sukaaa sukaaa :D 
Haa pastu pegi zara dekat pavi pulak .haha OMG sangat best ! haha Iman terus hilang dengan kitorang dat time .

Then aku singgah parkson cari curly thong but tak jumpa lah plus kaki dah penat and Iman kena balik cepat kan so kitorang pon balik lah .hee nasib monorail tak padat sangat and Lrt pulak haish agak kena tolakkk tolakk lah .-.-' heh biase lah bila takde kereta and lesen nasib badan lah naik kenderaan awam kan? :P hahaha
then sampai BTS ,jalan kaki and aku terpakse tumpang rumah Mira kejap sebab sebab yang tertentu .
Haaa mcm mcm cerita lah kan kami berdua .
Mama call suruh turun .yeah bye bye semua tgk atok nenek dalam kereta senyum senyum .heeee bahagia nya hati .Ye saya sayang nenek dengan atok saya ! anda ? :)

Now ,11.40pm aku still depan lappy online .tak mengantuk pulak oh :P
but before mama bising .hehee anak yang baikkk kan *eee poyoo
Aha okay to both my beloved Miraa and Iman ,next time kita shoppin lagi okay ? :P


 My Miraaa sygg :)


My Iman darlaa :)

Both of them prettay and handsome right ? :) wink2*

Okay ,tu je lah nak update 
take peeps

xo,pink
LOVEEE

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...