Saturday, July 10, 2010

kau fikir kau hebat kah ? LOSER la perempuan !

*Title untuk siapa ? RAWR !
salam and hey hey readers ! whoot sup .uhh lama gila aku tak update blog kan .baru dua hari je .haha .okay act badan aku sangat letih sebab petang tadi main badminton sakan gila dgn bbdk class aku .haha best gila ah!

okay now nak story about last wed ,school aku ade Hari Bertemu Waris :)
uwww .takot nya .aha seperti biasa tiap tiap tahun mama dengan abah akan datang untuk amik report card aku .yaw .then hari tu relax je ah pegi school sume kan .dah pukul lapan lebih macam tu borak borak dgn all my gurlfie .tiba tiba ecah panggil Miraaaa ,parents kau datang dah ! hee aku relax je cakap tape tape buat tak kenal .haha then mama masuk senyum senyum duduk kat kerusi yang telah disediakan .aku pon terkedek kedek lah pergi kat mama dgn abah .abah dah start ah buat muka garang beliau kan .buat kawan kawan aku kecot perot ! haha aku tidak sama sekali .dah biasakan .hahaha -.-' *sangat bajet

then cikgu Fazleen salam salam mama :) wah wah tunjuk result aha agak okay plus terok .haish macam mana itu lah .aku diam diam je .erm malas nak type biar lah gambar menceritakan segalanya .wahh ayat aku -.-'

Yusra with her lovely mom :)

Ecah and Iman :) peaceeee :P

Aha act nak capt pic Hariz dah budak Abe nyibokk :P haha 

omg What are u doin Hariz .hahaha . 

Aha muka saya tak nampak sangat .huk huk .tape saya sayang sangat mereka mereka ini :) awhh !hee

Hariz with his daddy .ayokk .haha :P

Jeng jenggg .who's this ? hahah aku lah .haha .omg nape aku tunduk tuh ? haha tgk betol2 tgn aku sdg mencari result okies .bukan sebb aku kena marah or what else :P

 haha tiga dara pingitan .from d left cik basy ,cik yusra and cik ayuuu :) love themmm muchioss ;)

okay itu je lah kot pictchaas aku nak bercerita kat korang .wee~ 
then mama cakap teros g uma nenek .ikot je la kann .hee :)

Okay cerita pasal semalam . petang petang aku dengan kawan kawan main badminton .uhh nak kurus kann .hahaha

Best gilaaaaaaaaaakss kot .asyik gelak je .haha .dah tu angin angin pulokss .hahaha .auww .
Fahmi coach kitorang .haha sampai jatuh jatuh lah dia .pity him .HAHAHAHA :P comel lah kau Fahmi ! hahaha .Now kitorang akan bersukan pada hari Jumaat setiap minggu .wah wah nak spm kau nak bersukan pulak kan .haha biasalah kata nak hidup gaya sihat kan .bukan nya kitorang pegi merokok ,melepak and buat perkara negatif. uwww -.-' 
Then malam tu pak ngah call cakap ajak tidur rumah nenek .haha jom lah kan beramai ramai padahal pagi hari ini aku ade class mentor mentee itu .haha pagi pagi abah la yang hantar aku kat sekolah .grr cuzzy aku sume tido lagik aku je yang bangun awal pagi .urgghhh .tape tape demi mase depan kuh! hahaha *semangat

Pergi lah aku ke class addmath .then time nak balik tuh .haha main tembak tembak air .hahaha mcm budak budak jee kitorang .aku pon gedik je .hahaha best what .ala sekali sekala kot .haha last sekali aku kena kaw kaw dgn geng dowg .hekk cepat cepat masuk kete Hafeez .haha selamat akuu .haha .Balik Hafeez hantar cuz aku nak singgah kedai jap .muahaha Thankss bro ! ;)

Then balik rumahhh ,sampai abah dengan lappy nya sdg siap kan kerja nya and aku teros masuk bilik gedebushhhh tido .hahaha .pastu abah kejot nak gerak rumah nenek dah .hee 

Err act now aku sedang menjadi guru kepada dua orang budak darjah dua iaitu lil cuzzy ku .uwww 
okay la .
take care peeps !

xo,pink



Hahahaha .sempat okay snap pics .lalala budak dua orang ini rajin rajin lah ;) yang cikgu dia itu gedikk jugak nak sebokk -.-' 

*dua budak di atas say bye bye u olss ! ;) wink2*


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...