Friday, June 18, 2010

no more tears !

Hey hey semua .wah cuti sekolah dah nak habiskan ?sape suka? haha yeah ade yang suka and ade yang tak suka .ceh lumrah hidup kan .heh ? aku agak tak sabar nak sekolah kot ! haha .nak belajar sungguh sungguh .eceh ! gedik .yeah i will .aku tak akan main main dah .maybe semua terjadi ade hikmah di sebalik Nya kan .
No more tears . hopefully ! haha aku untung ade family tercinta yang sentiasa faham aku and bagi support especially my mum .maa ,ya jnji belajar smua dmi mama k! waaaa tiba tiba sebak ! :'(  ngee ceh ceh kenapa lah dgn aku ni kan .bajet poyo plak kat sini .


dua hari tidur rumah nenk .hidup aku dgn gelak tawa je .haha .semua lupa wehh .haha .untung kan ade fam y gila gila .haha .then bestie aku .weh sygg korang r weh ! time aku perlu an korg ,korg sntiasa support aku ,bg nasihat sume .chaiyo Mira! yeahh .

Hari ni baby uncle aku dah boleh kuar hosp .yeah tak sabar la nak tgk baby ,dukung diep .muah muah .
semoga baby sihat sihat selalu ! nnt aku capt pic aku letak kat sini okay .hahaa .now tade lgi pics dia .ngehh .
finally hampir siap jugak addmath project aku ! hoho .tak ckp siap sume kan .hampir lah .hihi .gedikk :P

woot .rindu rinduuu ! huhu .
doa je lah y terbaik .hm .
chill babeee ! 

Hope pasni hidup aku dipenuhi dgn gelak ,ceria dan senyuman .ameennn !


*awak .rindu kat awk .huhu .*psss ily :') huhu


eh followers tinggal lagi satu nak 100 .maybe nak bagi awards kot ,yelah na appreciate and who's d lucky person ? muahaha .okay hadiah untuk followers yang 100 adalahh .jeng jenngg ..ececehhh -.-'
secret ! haha nnt bila dah dpt lucky person(bajet je aku) tu aku bagitahu korang okay .muahaha !Love ya !


xo,pink


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...