Saturday, April 10, 2010

yesterday

Hey hey .salam semua .waktu menunjukkan pukul 4.39pm .aku kat rawang rumah my aunty .

Mata ne ngantok jee tapi ta dapat na tido.Mlm tadi ,semalaman aku ta tido .ta bole na lelapkan mata cuz bnyk  bnda aku kena fikir .hmm then aku layan BOF jea lahh until 5am mate tlelap mcm tu jea .then  dl pukul 7 da gerak g rumah cik dah .dlm kete still ta leh tido .huhu .badan mula la ta sedap sume .haihh esok da la adep seminar .hmm .chaiyo Mira! Semakin hari aku semakin matang kot dlm sesuatu perkara .Family ,kawan ,bf .semua membuatkan aku tabah untuk harungi liku liku kehidupan .wah ! ayat aku ?. hee . hmm aku akn cuba untk yakin pd diri sendiriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! Hiyaaaaaaaaaaaaaa .chaiyo2!!!!!! *sngd bersmangad!



Ahaa citep pasal bof ,hee habes jugakk aku tgk cite tu .tersngd la ktinggalan kan? :P gelak kan aku lahh ;)) best besttttt sngd ! but aku agk kurang la ending dea .huh .mcm ta best .tunjuk lah dowg kawen or dah ade fam semua .heee .poyoo je la kau mira ! Boo . -.-‘  Lee Min Ho .Handsomeeee sngddd !!



Hee .baby  Aqmal kan da besarr .hee .mken smangd la bdn diep ! hee .geram betol dgn dea .geget geget kunkkk ;) muahxxx baby .iloveeeyouuusomuchh okay! *omg aku gdiks 
 aku over kan?haha .muka budak ta tido satu malam -.-' ily baby aqmal .muahx!



Esok seminar kat Kompleks Darul Putri .heh?sape pegi ? dga cite skolah satu wilayah kan? Hee .bestt dapat ramai kawan baru .*terujaa .hee .Hope aku dapat bnyk manfaat kat situ nnt .jgn aku mmbutaa suda .hahas . dah la ta tdo ,plus penad ,and bla blaaaaa -.-‘  tape tape demi SPM akn aku gagahiii la wehh .ta kire dugaan ap y mndatang! Hee .asl aku bersemangd tulis entry kali neh .hahas .

Err boo boo .blup blup .hahaha tula y baby aqmal y asyk sbot dkat mlot dea .haha comel laa ! hee .

Hmm , to sumone . saya harapkan y terbaik untuk hubungan kita .saya sayang awk .jgn jgn dushumm2 lagi la okay . *smiling .

Habes la aku buat statement kat blog ,pas ne msti sume mmbe2 tny .hahas .uppsss .

Eh eh .korgg tgk ta slot akasia pukul 6.30 tuu .he mst sume tgk kan .bestt lahh .

Eh ade movie baru lah .haih lame nya ta g cinema ,mcm na tgk jea cite Farid Kamil dgn Lisa Surihani .Sweet Couple !



Mood jiwang da sampai *



Air mata jatuh mlelehh [hahaha :P]

Aku terduduk di suatu sudut .

Mengenggam  sumtin y  kau beri .[hahahahah ade kep mcm neh?]

Tersedu sedan aku memikirkan .

Pusing minda ku ,kepalaku .[*muntah]

Tida dapat terima .

Hanya mendiam kan diri .

Cuba menjadi pelakon terbaik .

Kawan kawan jadi pelik lihat diri ku .

Aku diam lagi .

Mengetap bibirku .

Menahan dari jatuh air mata ku .

Tabah kan hati .

Berhenti untuk memikirkan nya .

Ya allah ,beri kan la hamba mu ini kekuatan untuk menghadapi dugaan .

Aku mohon .

Terdiam seketika ,

Rasa hati sebak .

Pergi lah kau wahai kesedihan ,

Pergilah.aku mohon .



*fullstop .nape aku neh ? sdeh plus dah tsenyum2 nehh .haha ;P



Errkk agk pnjg kot entry hari neh .dah la tu .cukup untuk aku bepuitis pada hari ne .

Kawan kawan baik ,pls jgn Tanya saya ape y berlaku okay .

Mira senantiasaaaa happy .dun worry ;)



Tataaaa .take careee korgg !

Xo,pink

2 comments:

Wardatul_Ahmar said...

salam. hee. sje nk c0men psal b0f. kl0 y japan version, ad 2nd series. xtau la kl0 b0f ad smb0ngn x. tp t ad b0f aftast0ry, kn.?

pink said...

salam .hee .err bof version korea ta tahu lah ade 2nd series kep ta.if adepp huaaaa bestt gilaaa :DD . ahaa adep adep after storyy tuu ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...