Friday, April 9, 2010

try to smile

Hello . Salam . hari ne bnyk kot na update :) hee 
Pagi pagi bgn then hmm ,ta perlu citep lah :) 

Pegi skolah ,mcm bese .agk bosannn and tade mood ! :'(
hmm ,hari ne ade bacaan yasin so amek kesempatan tenangkan hati baca yasin .huhu
Okayy cukup cukup bersedihh .
act mood aku down kot bila dapat marks bm paper ,mnurun kott this month .huhu
Tadi jugakk lahh ade Program Didik Sebaya ;) Class y terlibat only 5sc2 and 5Pd1 .
5sc2 sebagai guru muda .haihh ta bole blahhh ohhh .haha .
5Pd1 sebagai rakan didik .hee 
lawak jea time sorg sorg diperkenal kan dgn rakan didik .
dah la 5Pd1 tu majoriti sume lelaki .haihh
naseb aku dapat sape name dea mohd izad n bla bla .ta tahu haha .sorry .okayy kot nakal but tadep la nakal sngd ;) syuko syuko .

Lepas tu dorg men tngkp2 pic .heh mcm bese la kann .but pic kat cam kwn aku so ta dapt na tayang kat korg .haha .wait *korg pon ta na tgk kan .err am i poyo-ing ? :P bluekk

hee then aku n farah pusin pusin satu skolaa ,.haha mls meyh dok clas .panassss -.-'
until tersempak dgn MONSTERRR .hahaha kabot aku lari dgn farah .hahaaha ;) 

then pegi canteen sume terus rehatt neh .hee .jaad an aku form five neh .hee Notyyy jeppp ;P
rehat sume .erkk makanan kat canteen tida menyelerakannn meyhh .haishh .
borggg

then masok class pastu cikgu addmath masok sume until program tu start .heee ;)

Hari ne aku ade tuition .huu penadd gilaaaaaaaaa 
addmath .haha hampir hampir lentok kot dlm clas tu but pas anis tepok badan aku jea cm segar balekk .heee
Thankss anis ;)
balek plakkk kami meronda sampai Pandan Jaya .haha tde keje . balekk awl kann .hee Besttt pemandangan indah tenangkan hati aku y lara nehh .huhu

balek balek sume kat BTS mcm na hujan then aku ,azi n farah nek bus la kan .heee .
balek badan aku letih gilaaaa mcm mao demam ade gk ,hmm
kuat mira ,chaiyoo2!
balek rumah terus bumbummm la .dekat mghrib aku bgn . terokk gilaaa ank dara neh kan .hee .pale penin sume .haha .then hati aku  terossss melara lagi .hmm .chill mira .be strong ,girl !

mandi mandi sume ,teros on lappy, ym-ing ,msn-ing ,fb-ing ,jalan jalan kat blog org ,and now aku sdg update my own blog .pas ne na layan dvd bof plakk ;)

ha semalam ! hahaha .Hafeezzzz ! Congratsss ! hee mesti sengeh bace nehh , :P Halimahhh !
H n H .auww sweet . adohh lawak gilaa muka kau time ckp dgn dea ,hhahas;P and Shahrul Iman ,congratss tuu ;) haha .Deja Moss kauu tuuu .bahagia kan kawan kawan aku ? :) happy tgk dowgg ;) hee 
 problem ,syuhh syuhhh .

ermm ,to sumone ,thanks for everythings ya . ;)
fullstop .

 hopefully :(

okayy readers ,
bye byee and nightyy ;)
take care ;)
xo,pink








No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...