Wednesday, April 28, 2010

Weee.I'm Happy Lalolaaa

Salam .Hello .Haiiiii .Ecehh . Nehh nape aku happy semacm? ;) muahaha .Biar aku jea yang tahu .hahas
Eh hari neh sngdddd lah penaddd .huuuuu -.-'
Tadi ronda satu sekolah ? block A n B ? tampal Iklan iklan tuhh .hee Ta saba pulak aku na tunggu hari usahawan tu .hahas . Best kep? err dunno meyh . heh .

Tadi skola ,blaja jee mcm biasa . Hari ta PJ ,hehe .agk bestt ;) muahaha .Dulu waktu kecil kecil kemain suka PJ then bila da meningkat remaja or dewasa maken malas PJ . hahas ayat aku ? Ohmygoshhh .haha eiuwww gedik gedik la aku .weks3 ! Err mmg la malas cuz sebab sebab tertentu .hahas ta bole kot na mengutok kot sini .Ramai plak dah tahu blog aku neh .ecehh :P BOO miraaa .hahas

Ahaaa semalam aku kua dgn mama n abah kan .Hehe . Cari stick belon tu .adoiii susah betol last last jumpa jugak balek tuition .yawww .Besttt ! 

Huhuuu tadi lambat gilaaa sampai Martin .hahas dah la clas Addmath .Mmg kena bahan la masuk clas beliau kan .muahaha amek kauuu ,aku dok depannnn sekaliii .Mmg sakit mata laaa .Ta habes2 kena jea dgn Umaas .hahas . Besttt kot dea aja addmath .pada korgg y ta tuition addmath lagi .pegi la tuition kat dea .aku bole jamin best thp gaban gilaaa ahh ;) hahaha ;) serious nehh . Dok clas dea mmg ta leh tahan na gelakk jee .hee ;) I love Umaas .hahaas 

Hrmm ,yaww lama gila kan aku ta cite pasal nyett kat blog .hahas .slalu ade jea dea terselit nama dea .muahaha .nyett ,ade org tany pasl awk lahh . .hahas .wek3 :P .Nyett sehadd walfiat Alhamdulillah. andd aku ponn okayy dgn dea ;) hee .gedikk plakkk :P
Hahaha sah sah aku kena sound lpas neh ;P weee~ta takot .muahaha .
Tadi ade meetng pngawas .Hehehe menyempat aku bayar yuran pengawas .hahas .gilaaa pmlaasss aku na byar :P standard la senior kannn :P ecehhh .Poyoo plakk .

comel kan budak nehh ;) tade motif la pic :P

Ahaaa na promote jap .walaupon korg ta bole dtg tapi tape la aku promote jee ,alaaa mcm aku ta tao plak bbdk smksbade yang mmbaca blog aku nehh .ecehh :P
Hari jumaat neh ade Hari usahawan ,alaa mcm hari kantin mse kecik kecik dulu tuu .engad ta ? ;)
sooo ,clas aku 5Science2 ade bukak booth ;) hee . Best kan kan kan ? :P
Kitorang ade buat painting face ,jual belon ,cocktail ,gift and lain lain ;)
Mari lah dtg beramai ramai kat booth kitoranggg .pasti syokkkk and best ! ;)
Ta rugi anda semuaa membazir kupon kat booth kitoranggg ;) hehe

Err dah tao la na update pasal ape lagi .okayy laaa .sampi sini jee aku mmbebel .
bye byeee kamu semuaaa ;) muah muah! hahas

Take care .
xo,pink
*ehh gadis gadis sekolah aku maken hawt .maken ramai jadi model masok Mag .fuyohhhh2! hahas .ngeee ;)




No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...