Monday, April 26, 2010

gegegedikkkk auwww .

Heloooooooooo ! hey heyyy .Hari ni hari isnin .ye aku pontengg lagii .auww ade reasonn okayy . haha .
Skg daku sedang sibok menyiapkan iklan untuk Hari Keusahawanan SMKSB yang tercintaa .opsss ;P BOO 
Iklan nehh untuk class kitorangg la buka booth nnt . hee .Miss Wong yang bagi green light kat kitorang tok buka booth .heee .weee~ amat la happy kott . haihh dah la bbdk class kedekot :P grr .gerammm kot .

Hari Keusahawanan SMKSB .auwww best kep? erkk hope best la kan .This year dah la last year so aku na enjoyy betol betol kat skolahh tuu . huhu .ttbe mood sdeh dtg . *tipuuu

Sometimes kan aku rasa ta sbar sngd na habiskan sekolahh neh then bila fikir balek mcm ta na bhenti skolah pon adep jugakk .huuu .ape aku ckp nehh ? haihhh 

Okayy di booth Golden Science Empire nehh .ecehh itu lah nama booth kami .Aku ta dtg last sat tu y ta berkesempatan na selit kan 'pink pink' kat nama booth .bhahah .tape la Golden Science Empire pon cute what ? kan?kan? heeee .muahaha. Semua na pinkk pinkk jeaa .Ofcourseee ! ape hal gegedikks nehh ? -.-'

Err tadi on fb dapat comment kat wall tuu ,Abg idy tanya org luar boleh join ta Hari Usahawan tuu .hee err act aku pon ta tahuu either dowg bole join or not . hmmm tapi kalo org luar bole join lagi besttt .yuhuuu .Untung untung maaa . Mari lahh ramai ramai dtg kat skolaaa dakuu y hawt tuu . hihi .Geliii kot*
Then bila da dtg tuu ,tros pegi booth kami ye .muahx2! sape dtg aku sygg .hahas .wekkkks .
Na tgk ta iklan y aku buat tuu .hahas ta lawaaa ponn . maybe cute sedikit .ehh ta BANYAKK lahh :P
haha tade mase aku na tunjukk .surprisee laa . hee .
Nnt kat booth tu kitorang buat painting face ,jual ballon and cupcakes .auww bestt kann ? haha :P 
So ,y bahagian painting face semua akn di uruskan oleh echaaa y comel comel tuu .hee .dah jadi mcm fun fair plakk nnt hari usahawan tuu .hee .ballon plakk ayu beli y love shape .hee so beli lahh bnyk bnyk sape y ade ramai kekasihh tuu ,hahas .cupcakes plakk tempahh kat err entahhh .hahas .
Agk ta saba la aku na menunggu hari usahawan tu nnt .weee~

Echaaa tersngadd lahh berbakat dlm bidang melukiss nehh .Do da besttt echaaa ! hahas :D
tapi sape ta na buat full kat muka pon tape ,kalo na y cutee mcm love ,crown or anythin else shape ponn bolee ;) hahas .
Hee bosannn nyaa ddk rumahh jeaa .huhuuuu -.-' keje on lappy jea .bila masa na studyy neh ? mama dah mula bising ,abah bnyk bagi nasihat .haihhh Miraa ! wake up ! spm lagi bpe bulan jea kot .huuuu takot gilaaa .
hee .hari tuu saje on fb kan .haihh .skg nehh FB jeaa peneman setiaa .Now , i can't leave fb . wahaha .
aku jumpa kawan mse zaman gmnas duluu .auwww i miss u a lot laaa darls ;) now masing masing dah besar kan . hahas .bukan kawan gmnas jeaa .kawan lama skola rendahh y dah pindahh pon jumpa gk .hee .maken hot la deaaa ;) weee~  nnt kita jumpaa k darl .dekat jeaa ta jauh on ttdi tu .haha :)
Eh mcm da pnjg plak aku menaip nehh .hehe . okayy la stop stop .pegi mandiii .hahas eee mira ta mandiiii .wekk .wangiii okayy .bhahaha .muahaha :) 

Okayy okayyy . loveees yaa :)

xo,pink









No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...