Thursday, April 15, 2010

thinking about something .

hey hey .
bosan jea smlm lnsong ta sntoh lappy .penaddd gila kot .hmm .school ,nasyid lagi . [uhuk2] :P ,tuition ,balek tuition lpak tgk adamaya then tlelap smpi my mum bising swoh mandi ,dinner sume .baru dapat tidoooo .huhuh .sngd penadd la wehh ! na jerit kuat kuat boleh ta .aku tencennnn !!!!!!!!!!!! :'( hmm .

tido smpai pagi hari neh kan .then bla bla n blaaa ,MASALAHH lagikk .
weh aku da penad ,aku manusia jugak .adep prasaan :'(( sumpahhhh ta pna aku rasa kecewa cm nehh .hmm cukup la . mmg slama ne aku sorg sorg jea hdup .sunyi .perkara biasa kot . hmmm .
Mira ,kuad kan smngd okayy . :) *fake smiling

pic poyo jea kan -.-' huhu .

hari ne tadep latihan nasyid pon .tuition ,balek jea curi mase na tido .huhu .
then lunch tros pegi tuition .huhu 

hmm bahagiaa gila tgk Iman dgn Deja and Hafeez dgn Ima ;)
sweet kott .haha poyooo -.-'
balek tuition bdn aku mula panas ,.huhu demammm .huhu
then aku on lappy na update blog la .hmm


Hari Sbatu neh ade camp kat school .only one day okayy .hee kat school jea .sape y tapegi hari tu kena pegi .hmm so Boringgggggggg . grr .msti penadd gilaaa kan . 
Result belum dapat full lagi .agk meningkat la kan .adep jugak y mnurun .huhu .

okayy la not in mood na type lagi 
take care and bye byee 
;)

xo,pink


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...