Friday, April 16, 2010

am i stupid ?

Hey hey  . err da bce tittle entry tu? jwb lahh ! huhu .aku ta tahulahh asl . hmm .sory la err mood aku skrg gila sket .huhu

glitter-graphics.com

Okayy story about today . hee .
tade ape pon y mnarik kat school .huhu 
hari ne pegi class tuition awl gilaaa kot .
extra class add math .grr lawak gilaaa adegan tolak menolak .bhahahah .sumpah lawakkk thp cipan la .hahahs .kesian anis kena tolak tolak dgn aku .muahaha .amek ko .3 row kitorg chop kan tempat .grr gilaa kan .org len bengangg jee .

then ade budak tu dah adep gf kan .hee ddk dgn gf dea .haha ramai touchingg .then ade budak minta maaf .hee .chillla bro ;) adep budak lagi sorgg gf ta dapat msok clas cuz pnohh dah .ahai kesian .hee .
then clas start .haha Umaas .sape kenal? hee .Bestt gilaaa kot class dea .hee . 
Anis plg lawakk .bhahah smpi mamat tu pndg Anis kott .haha maluuu -.-' 

Balekk tuition agk lmbat kot hari ni .hee penaddd jugakk la .
then msg with him .hmm .
I’m tired of cryin .huhu .pls plssss .
fullstop .i still love u okay .
hopefully 

Hmm esok adep Kursus Pengawas .haihh malas gilaaaaaaa -.-'
kan best dapat bgn lambat .neh dari pukul 7 Pagi until 7ptg aku kat school .grrrrr
malasmalasmalasmalas .hmm .tadi dah kena warning dgn Ketua Pengawas .haha alaa zab ,kau bace nehh .bangga ta aku interframe name kau neh dlm entry ne .hahas :P ye aku pegii la esokk .jgn risauuu ! :P bluekk .

esok mesti penadd gila thp ape pon aku ta tahu la .huhu 
haihhh 
ehh ta lama lagi Hari Keusahawanan Smk Sungai Besi .ye agk ta saba la jugak aku .haha .
ofcourse aku excited kan .senior year ! muahaha ;) 
lambat lagiiiiiiiii -.-'

bosan la mlm mlm nehh .
chattin wit hafeez and lylatul .best dapat jumpa kawn gmnas pda suatu msa dulu .muahah .imy la ;) 
msg msg da bsar .hee . chaiyoo spm nnt ;) ahaa .

hee ;)

glitter-graphics.com


okayy la .feel sleepy right now .
bantal ,katil .here im comingggggg darlings .muahaha 
bye byeeee 
take care !


xo,pink



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...